PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ekspansję w Polsce szykują kolejne marki modowe

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 kwi 2012 14:58

Ekspansję w Polsce szykują kolejne marki modowe

Do Polski weszło w ubiegłym roku sześć nowych sieci handlowych - więcej przybyło tylko w Ałmacie, Moskwie i Kijowie - czytamy w najnowszym raporcie CBRE "Globalizacja handlu detalicznego". Z badań CBRE wynika, że szans rozwoju w Polsce poszukują kolejne marki.

REKLAMA

Ałmata w Kazachstanie była zdecydowanie najpopularniejszą nową lokalizacją wybieraną przez międzynarodowe sieci handlowe - zadebiutowało ich tutaj 18, w tym marki z Grupy Inditex. W Moskwie pojawiło się 11 nowych sieci, w Kijowie - 9, a w Warszawie - 6.

Do Polski weszły w 2011 roku następujące sieci handlowe: marka mody damskiej z Wielkiej Brytanii Dorothy Perkins (Złote Tarasy w Warszawie), brytyjska marka oferująca niedrogie ubrania F&F (Blue City w Warszawie), amerykańska marka GAP oferująca ubrania i akcesoria (Arkadia w Warszawie), Foot Locker - sieć sprzedająca ubrania i buty sportowe znanych marek (Arkadia w Warszawie), amerykańska sieć sklepów z zabawkami Toys"R"Us (Blue City w Warszawie), a także marka modowa American Eagle, która zapowiada otwarcie pierwszego sklepu już wkrótce.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA