PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Ekspert: Piotr i Paweł raczej nie będzie już siecią delikatesową

Ekspert: Piotr i Paweł raczej nie będzie już siecią delikatesową
Jeden z wcześniej działających sklepów sieci Piotr i Paweł
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 30 kwi 2019 08:04

Utrzymanie na polskim rynku konceptu delikatesowego jest raczej nierealne i nie jest to kwestia niczyjej złej woli. Sieć delikatesowa jest w zasadzie bezbronna konkurencyjnie w sytuacji, gdy produkty delikatesowe wprowadziły sklepy dyskontowe, cechujące się bardzo szybką rotacją i – co za tym idzie korzystnymi cenami – ocenia Andrzej Faliński, prezes Stowarzyszenia Forum Dialogu Gospodarczego. Mimo to, wciąż możliwe jest utrzymanie marki Piotr i Paweł na rynku.

- Marka Piotr i Paweł jest ikoną polskiego handlu nowoczesnego, a dzisiejszą sytuację poprzedziły lata sukcesów i kreacji standardu „dobrego sklepu”. Dziś jednak to kwestia decyzji spółki SPAR, czy ulegnie sile i sentymentowi tej marki, czy postawi na jednolitość modelu i na markę SPAR. Chciałbym by to była marka Piotr i Paweł, ale – pożyjemy zobaczymy. Handlowo to nie będzie miało wielkiego znaczenia – mówi Andrzej Faliński w rozmowie z dlahandlu.pl.

Jego zdaniem, powstanie i sukces sieci delikatesowych w Polsce było ciekawym eksperymentem w zderzeniu z ekspansją sprzedaży masowej. Jednak utrzymanie konceptu delikatesowego jest raczej nierealne.

Więcej na DlaHandlu.pl

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.87.61.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.