PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Elektroniczne lustra i sommelier. Zobacz Carrefour, jakiego jeszcze nie było

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 lis 2016 16:46

Elektroniczne lustra i sommelier. Zobacz Carrefour, jakiego jeszcze nie było mat.pras.

W otwartym na terenie CH Posnania hipermarkecie Carrefour klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Z kolei w dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier. To tylko niektóre z udogodnień wprowadzonych w nowym hipermarkecie, który ma być przykładem realizacji nowej strategii handlowej firmy Carrefour Polska.

REKLAMA

Carrefour Polska otwiera w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce o powierzchni ponad 7,5 tys. mkw. Jest to jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce.

Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. – Ambicją Carrefour jest stać się rynkowym liderem w kategorii produktów świeżych. W tym celu stale rozbudowujemy naszą ofertę i reagujemy na potrzeby klientów. Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.

W najnowocześniejszym sklepie Carrefour w Polsce zastosowano rozwiązania digitalowe. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. Elektroniczne lustro znacznie przyspiesza i ułatwia zakup odzieży. W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta. Z rozmieszczonych w całym sklepie dużych ekranów klienci uzyskają informacje o dostępnych produktach, ich pochodzeniu oraz aktualnych promocjach, co ułatwi podejmowanie świadomych wyborów zakupowych. W specjalnych kioskach, zlokalizowanych na terenie sklepu, klienci będą mogli wyszukiwać i zamawiać produkty z oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl. Zamówienia można odebrać na miejscu w punkcie usług finansowych lub skorzystać z dostawy kurierem.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA