PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Elektrownia Powiśle stawia na modę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 gru 2018 12:53

Elektrownia Powiśle stawia na modę mat.pras.

W Elektrowni Powiśle, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, kreują się nowe trendy w świecie mody, designu, kultury i sztuki. Na Powiślu powstaną butiki unikatowych marek: Elementy Wear, Warsaw Concept Store, Optique Exclusive.

REKLAMA

Elektrownia Powiśle to miejsce, które już teraz gości najważniejsze pokazy i wydarzenia branży fashion. W ostatni weekend listopada odbył się tu pierwszy w historii pokaz kolekcji ślubnej duetu Paprocki&Brzozowski oraz nowe wydarzenie na modowej mapie Warszawy – Warsaw Fashion, w ramach którego powstała także specjalnie zaprojektowana strefa Unique Bazaar z wyselekcjonowaną ofertą produktów.

Nawet najbardziej wymagający klienci znajdą w Elektrowni świeże i autentyczne kolekcje wpisujące się w światowe trendy. Fani ponadczasowej klasyki ucieszą się na wieść o nowym sklepie Elementy Wear. To marka odzieżowa, która projektuje modę w stylu basic. Jej innowacyjne podejście bazuje na transparentności cen – każdy produkt posiada informację nt. kosztów jego produkcji, wykorzystanych materiałów czy miejsca wykonania.

Użytkownicy Instagrama także pokochają Elektrownie Powiśle. To tutaj powstanie kreatywna przestrzeń, skupiająca wyselekcjonowane marki i produkty polskich oraz światowych projektantów – Warsaw Concept Store. Butik zostanie zaaranżowany zgodnie z koncepcją łącząca funkcje Fashion, Beauty i Design. Ofertę Elektrowni uzupełni także salon optyczny Optique Exclusive, oferujący okulary, oprawki i akcesoria renomowanych marek.

– W ramach procesu komercjalizacji przestrzeni handlowej Elektrowni Powiśle, dbamy o to, by oferta i doświadczenia zakupowe przywodziły na myśl high street w najlepszym wydaniu, a nie klasyczne galerie handlowe. Pragniemy, by było to miejsce aspiracyjne, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom miejskiego stylu życia warszawiaków, z doborem marek wnoszących powiew autentyczności oraz świeżości, tak by nasi klienci mieli poczucie wyjątkowości miejsca i jego oferty. Część sklepów będzie oczywiście markami dobrze znanymi konsumentom, jednak przede wszystkim zależy nam, by do Elektrowni Powiśle sprowadzić marki niszowe, nie sieciowe, w niektórych przypadkach – nieobecne jeszcze w Polsce – komentuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Prace nad rewitalizacją historycznej części Elektrowni trwają, oficjalne otwarcie przestrzeni handlowo-restauracyjnej oraz Beauty Hall zaplanowano na 2019 rok.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gość 2018-12-05 00:42:55
    Jeżeli lubicie sklepy z gustem to zapraszam do sklepu internetowego mojej koleżanki moorea-shop.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.