PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EM&F zrezygnuje z segmentu modowego?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 lis 2013 12:13

EM&F zrezygnuje z segmentu modowego?

Pomimo przeprowadzonej restrukturyzacji w 2012 r., wyniki finansowe sieci sklepów franczyzowych z modą w Grupie EM&F są znacznie poniżej oczekiwań Grupy. - Zarząd rozważa decyzję o wyjściu z segmentu modowego w perspektywie 12 miesięcy, drogą sprzedaży poszczególnych marek/sklepów - podano w komunikacie.

REKLAMA

W III kwartale 2013 r. marża brutto w tym segmencie spółki wyniosła 20 mln zł, co oznacza spadek o 64 proc. r/r, a strata EBITDA wyniosła 10 mln zł.

Przychody ze sprzedaży całej Grupy Moda i Uroda wyniosły w III kw. 143 mln zł, co oznacza spadek o 19 proc. r/r, a na bazie porównywalnych sklepów LFL przychody spadły o 9 proc. r/r.  

Spółki EM&F wchodzące w skład Grupy Moda zajmują się zarządzaniem markami modowymi w modelu franczyzowym oraz joint venture. W Polsce siecią sprzedaży zarządza Ultimate Fashion Sp. z o.o. Spółka ta ma wyłączność na prowadzenie sklepów marek Esprit, Aldo, New Look, River Island oraz GAP. Spółka Maratex Ltd prowadzi sieć sklepów na Ukrainie i w Rosji następujących marek: Esprit, Aldo, River Island, OVS oraz Bodique. Łącznie sieć sklepów w Grupie Moda liczyła na koniec czerwca 2013 r. 130 placówek w trzech krajach i obejmowała siedem marek modowych. 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA