PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

EM&F zrezygnuje z segmentu modowego?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 15 lis 2013 12:13

EM&F zrezygnuje z segmentu modowego?

Pomimo przeprowadzonej restrukturyzacji w 2012 r., wyniki finansowe sieci sklepów franczyzowych z modą w Grupie EM&F są znacznie poniżej oczekiwań Grupy. - Zarząd rozważa decyzję o wyjściu z segmentu modowego w perspektywie 12 miesięcy, drogą sprzedaży poszczególnych marek/sklepów - podano w komunikacie.

REKLAMA

W III kwartale 2013 r. marża brutto w tym segmencie spółki wyniosła 20 mln zł, co oznacza spadek o 64 proc. r/r, a strata EBITDA wyniosła 10 mln zł.

Przychody ze sprzedaży całej Grupy Moda i Uroda wyniosły w III kw. 143 mln zł, co oznacza spadek o 19 proc. r/r, a na bazie porównywalnych sklepów LFL przychody spadły o 9 proc. r/r.  

Spółki EM&F wchodzące w skład Grupy Moda zajmują się zarządzaniem markami modowymi w modelu franczyzowym oraz joint venture. W Polsce siecią sprzedaży zarządza Ultimate Fashion Sp. z o.o. Spółka ta ma wyłączność na prowadzenie sklepów marek Esprit, Aldo, New Look, River Island oraz GAP. Spółka Maratex Ltd prowadzi sieć sklepów na Ukrainie i w Rosji następujących marek: Esprit, Aldo, River Island, OVS oraz Bodique. Łącznie sieć sklepów w Grupie Moda liczyła na koniec czerwca 2013 r. 130 placówek w trzech krajach i obejmowała siedem marek modowych. 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA