PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Emka jak nowa

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 kwi 2017 09:45

Emka jak nowa Galeria Emka

„JestEM emKĄ” – pod tym hasłem kryje się kampania wizerunkowa Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Jest ona częścią nowej identyfikacji wizualnej, promującej odświeżone oblicze Centrum. Emka poddana została spektakularnej metamorfozie i otworzy się oficjalnie już 20 maja.

REKLAMA

Zmiana identyfikacji wizualnej jest niezwykle istotnym elementem przemiany Galerii Emka, która w tym roku obchodzi swoje piętnastolecie. Centrum nie tylko poszerza swoją ofertę i modernizuje sklepy, ale również odświeża swój wizerunek. Emka ma być nie tylko nowoczesna, elegancka, ale i z charakterem.

- Podkreślenie osobowości Emki jest w najnowszej kampanii motywem przewodnim. „JestEM KoszalinianKĄ, JestEM emKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu zaplanowanego na najbliższe miesiące. Koncepcja całej kampanii opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie „JestEM emKĄ”. Jej celem jest przedstawienie Galerii Emka jako centrum silnie związanego z Koszalinem, stworzonego, a następnie przebudowanego z myślą o jego mieszkańcach i ich zmieniających się potrzebach. Nowe grafiki są wyraziste, a hasła w oryginalny sposób podkreślają obecność Emki w sąsiedztwie- napiasno w komunikacie.

Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, w tym m.in. outdoor, prasę, radio i Internet. Główny nacisk położony został na lokalne nośniki reklamowe, zarówno te w mieście, jak i przy drogach dojazdowych.

Metamorfoza Emki to również zmiana logo. Zniknęła fala i lecące mewy, odświeżono również kolorystykę. Logo stało się bardziej nowoczesne i eleganckie, przez co doskonale pasuje do nowego wizerunku Galerii.

Emka online

Zmiany zachodzą również w kanałach online Emki. Na Facebooku można znaleźć więcej angażujących i interesujących treści, a komunikacja jest spójna z nową estetyką Galerii. Pojawiają się zdjęcia wyremontowanych lokali, bieżące informacje o przebudowie i ciekawe kreacje okolicznościowe. Wkrótce zmieni się również strona internetowa Emki. Trwają już prace nad jej modernizacją, zwiększeniem jej funkcjonalności oraz dostosowaniu jej do obecnej linii kreatywnej.

Za nową kampanię wizerunkową Emki odpowiada agencja marketingowa Toolbox Group, w szczególności team kreatywny w składzie: Anna Szmidt, Klaudia Celej, Grażyna Wiśniewska i Łukasz Jamros pod kierownictwem Zuzanny Giersz.

Galeria Emka otwarta została w 2002 roku i jest najdłużej działającym centrum handlowym w Koszalinie. Właścicielem i zarządcą galerii jest London and Cambridge Properties Sp. z o.o., czyli polski oddział London & Cambridge Properties Ltd (LCP). To jedna z największych brytyjskich firm na rynku nieruchomości i prywatnych inwestorów w Europie, która specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA