PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Emperia szykuje ekspansję na rynku sklepów osiedlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 04 mar 2014 10:44

W czwartym kwartale 2013 roku Emperia Holding, właściciel m.in. sieci sklepów Stokrotka, zapoczątkowała proces połączenia dwóch mniejszych spółek z grupy, tj. Maro Markety sp. z o.o. i Społem Tychy S.A. ze spółką Stokrotka. Połączenie tych spółek to nie tylko zmiana organizacyjna w grupie, ale również efekt podjęcia decyzji co do zapoczątkowania prac nad stworzeniem nowego formatu sklepów własnych o powierzchni mniejszej od typowych supermarketów.

REKLAMA

- Sklepy Stokrotka Market, które będą operowały na powierzchni 200-400 metrów kwadratowych, obok rozwoju organicznego w zakresie supermarketów, powinny w następnym roku stać się podstawą rozwoju potencjału sprzedażowego sieci - mówi Dariusz Kalinowski, prezes Emperii.

Jak informuje spółka w raporcie kwartalnym, w dniu 31 stycznia 2014 Sąd Rejonowy Lublin-Wschód z siedzibą w Świdniku zarejestrował połączenie spółek zależnych: Stokrotki, Maro Markety oraz Społem Tychy. Połączenie zostało dokonane po przez przeniesienie całego majątku spółek Maro Markety oraz Społem Tychy na spółkę Stokrotka Sp. z o.o.

Przypomnijmy, że Stokrotka poszukuje różnych form rozwoju na coraz bardziej konkurencyjnym rynku handlu. W listopadzie uruchomiła pierwszy supermarket franczyzowy. - Projekt jest kontynuowany i zgodnie z założeniami przedstawimy ofertę dla rynku na koniec pierwszego kwartału - mówi Dariusz Kalinowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA