PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik.com zainwestował w swoją pierwszą kampanię telewizyjną

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 sie 2013 17:32

Empik.com zainwestował w swoją pierwszą kampanię telewizyjną

Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com", promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej dostępnej w sklepie internetowym.

REKLAMA

Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez 2 tygodnie. Składają się na nią spoty 15'' i billboardy sponsorskie 8'', emitowane w TVP1 i TVP2.

Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem "Rodzinka.pl", programem kulinarnym "Makłowicz w podróży" czy przed cyklami "Serialowe Lato Jedynki" i "Wakacyjny Hit Jedynki". W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA