PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik.com zainwestował w swoją pierwszą kampanię telewizyjną

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 sie 2013 17:32

Empik.com zainwestował w swoją pierwszą kampanię telewizyjną

Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com", promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej dostępnej w sklepie internetowym.

REKLAMA

Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez 2 tygodnie. Składają się na nią spoty 15'' i billboardy sponsorskie 8'', emitowane w TVP1 i TVP2.

Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem "Rodzinka.pl", programem kulinarnym "Makłowicz w podróży" czy przed cyklami "Serialowe Lato Jedynki" i "Wakacyjny Hit Jedynki". W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.

- Empik.com jest zawsze pod ręką - na ten fakt chcieliśmy zwrócić uwagę w kampanii telewizyjnej. Pokazujemy klientom, że w jednym miejscu znajdą miliony produktów m.in. z kategorii książka, elektronika, muzyka i uroda. Komunikujemy również ofertę szkolną, na którą w empik.com składają się: szeroki wybór podręczników, lektury, plecaki, artykuły piśmiennicze, tablety i czytniki e-booków, umożliwiające czytanie lektur w nowoczesnej formie - wyjaśnia Michał Tomaniak, General Manager, empik.com.

Kampania telewizyjna stanowi punkt kulminacyjny akcji „Powrót do szkoły z empik.com", która od czerwca br. koncentrowała się przede wszystkim na działaniach w porównywarkach, mailingach, kampanii w sieciach afiliacyjnych oraz na portalu empik.com. W ramach wsparcia sprzedaży sklep internetowy zaoferował swoim klientom m.in. gwarancję odkupu używanych podręczników w przyszłym roku, możliwość płatności punktami PAYBACK, darmową dostawę do blisko 200 salonów w całej Polsce oraz dostawę kurierską za 4,90 zł przy zamówieniu za minimum 49 zł.

Zarówno www.empik.com, jak i sklepami internetowymi www.smyk.com, www.empiktravel.pl i www.empikfoto.pl zarządza spółka E-commerce Services, należąca do Empik Media & Fashion S.A., notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA