Empik.com zainwestował w swoją pierwszą kampanię telewizyjną

Empik.com wystartował z pierwszą w swojej historii kampanią telewizyjną. Stanowi ona element prowadzonej od czerwca br. akcji „Powrót do szkoły z empik.com", promującej sprzedaż podręczników i szerokiej oferty szkolnej dostępnej w sklepie internetowym.
Kampania telewizyjna empik.com wystartowała 18 sierpnia br. i potrwa przez 2 tygodnie. Składają się na nią spoty 15'' i billboardy sponsorskie 8'', emitowane w TVP1 i TVP2.
Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przed programami informacyjnymi (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), serialem "Rodzinka.pl", programem kulinarnym "Makłowicz w podróży" czy przed cyklami "Serialowe Lato Jedynki" i "Wakacyjny Hit Jedynki". W nagraniach zostały wykorzystane produkty marek: Cool Club (Smyk), GAP i Esprit.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
- EUR 0,23% 4,17 zł
- CHF -0,33% 3,48 zł
- USD 0,44% 3,37 zł
-
11:39
TXM ma plan
-
11:14
Pracownicy Amazona z Polski wręczą negatywny feedback prezesowi
-
11:10
Ten biurowiec odmieni warszawską Wolę. Penta startuje z nowym projektem
-
10:30
Dino świętuje rocznicę giełdowego debiutu
-
10:26
ApartView liczy zyski
-
10:06
Bydgoski biurowiec przejdzie remont
-
09:59
Maxima przejęła Emperię
-
09:31
Ruszyła budowa nowego wieżowca w centrum Warszawy
-
09:24
Biurowiec i centrum logistyczne otwiera polski dystrybutor w częstochowskiej strefie
-
ŚR 11:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Nicklas Lindberg: Nadchodzi nowa era stylu pracy
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!