PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik i Smyk otworzą nowe placówki we Wrocławiu

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 paź 2014 10:37

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F) otworzy dwa nowe sklepy w Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu. Ofertę wrocławskiego centrum handlowo-usługowego powiększy otwarcie salonów sieci Empik oraz Smyk, które zajmą łącznie 740 mkw. powierzchni.

REKLAMA

Salony Empiku oferują książki, muzykę, filmy, gry i programy multimedialne, prasę, produkty papiernicze oraz najszerszy wybór biletów na imprezy kulturalne i rozrywkowe. Sklep Empik w CH Borek zajmie 282 mkw. powierzchni handlowej w sąsiedztwie drogerii Rossmann, przy głównym wejściu do centrum.

Smyk oferuje wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci w wieku 0-14 lat. Sklep tej sieci zajmie 458 mkw. powierzchni i będzie zlokalizowany w centralnej części centrum, przy głównej rotundzie.

Otwarcie nowych sklepów w Centrum Handlowym Borek zaplanowane jest na przełomie listopada i grudnia 2014 roku. Dodatkowo, zarządca Centrum Handlowego Borek przedłużył umowy najmu z dwoma dotychczasowymi najemcami. W centrum handlowym nadal będzie działać salon jubilerski sieci Apart (57 mkw.) oraz salon firmy Quiosque (81 mkw.) z bogatą ofertą modową skierowaną do kobiet.

Właścicielem Centrum Handlowego Borek jest fundusz EPISO 3, zarządzany przez firmę Tristan Capital Partners. W transakcjach przedłużenia umów pośredniczyła firma Balmain Asset Management.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA