PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik kończy negocjacje w sprawie sprzedaży segmentu moda

  • Autor: Propertynews.pl
  • 02 wrz 2014 12:43

Empik kończy negocjacje w sprawie sprzedaży segmentu moda

Empik Media & Fashion kontynuuje proces wyjścia z segmentu moda. Firma prowadzi zaawansowane negocjacje w sprawie sprzedaży aktywów wchodzących w skład tego działu.

REKLAMA

- W zakresie sklepów prowadzonych w Polsce Grupa EM&F zakończyła negocjacje dotyczące warunków przejęcia kluczowych sieci i jest w trakcie ostatecznych ustaleń dotyczących ceny sprzedaży. Transfer sklepów planowany jest na III i IV kwartał 2014 r. - podano w komunikacie.

W Rosji firma będzie zamykała sklepy. Docelowo proces zostanie zakończony w IV kwartale br. Jednocześnie Empik kończy swoją działalność na Ukrainie, gdzie do tej pory pozostały dwie placówki

Empik negocjuje również sprzedaż spółki River Island. Z kolei marka Oviesse wchodząca w skład spółki Oviesse jest obecnie poddawana likwidacji. Proces zakończy się w III kwartale br.

Na koniec II kwartału 2014 r. łączna powierzchnia handlowo-usługowa Grupy EM&F wynosiła 337 865 mkw. i liczyła 623 placówki, z czego 90 (o łącznej powierzchni 31 393 mkw.) należało do segmentu "moda" z planowana datą zakończenie ich operacji do końca roku 2014 r..

Jeśli chodzi o dotychczasowy przebieg procesu, w lutym 2014 roku Empik sprzedał spółkę Cenzora Enterprises Ltd, posiadającej 100 proc. udziałów w Fashion Look Sp. z o.o., która była odpowiedzialna za sprzedaż ubrań i akcesoriów marki New Look.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA