PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik kończy proces sprzedaży marek modowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 lut 2015 13:48

Empik kończy proces sprzedaży marek modowych

Grupa Empik kontynuuje proces likwidacji segmentu modowego. Na koniec 2014 roku w Polsce działały tylko 44 placówki stacjonarne sieci Aldo, Gap, Esprit i River Island. Firma jest jednak na ostatniej prostej, by sprzedać kolejne marki.

REKLAMA

Z końcem 2014 r. Grupa EM&F zakończyła operacje pozostałych sklepów segmentu moda w Rosji, a proces zamykania sklepów na Ukrainie zakończył się w III kwartale b.r. Łącznie w całym 2014 r. zamknięto lub sprzedano 75 sklepów na rynkach polskim, rosyjskim i ukraińskim.

Na koniec 2014 r. Grupa EM&F posiadała już jedynie 44 sklepy modowe w Polsce (włączając w to 9 sklepów marki River Island, prowadzonych w ramach operacji joint venture). Firma prowadzi jednak zaawansowane negocjacje mające na celu pozbycia się sieci sklepów.

Jeśli chodzi o markę Esprit, podpisano już wstępną umowę sprzedaży. Tranfer sklepów przewidziany jest do końca I kwartału br.  Wstępna umowa sprzedaży została również podpisana z chętnym na markę Aldo. W tym momencie trwają negocjacje szczegółowych zapisów porozumienia. Planowany termin zakończenia rozmów to I lub II kwartał br.

Firma Empik zebrała także oferty na przejęcie sieci GAP. W tym momencie prowadzone są negocjacje co do warunków transakcji. 

W zakresie spółki joint venture prowadzącej sieć sklepów marki River Island w Polsce, została podpisana wstępna umowa z River Island dotycząca zamknięcia sklepów i spółki. Empik prowadzi jednocześnie negocjacje z najemcami.

- Należy podkreślić, że Zarząd Grupy EM&F celowo wybrał metodę wygaszania działalności modowej marka po marce. Pomimo faktu, iż jest to proces dłuższy niż jednorazowe zamknięcie wszystkich sklepów, jego istotną zaletą jest wyższa efektywność takiego procesu - tłumaczą w komunikacie przedstawiciele firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Junak 2015-02-23 12:48:49
    Najpierw negocjowali dla siebie najlepszy deal w każdej galerii bo wprowadzali jednocześnie wszystkie te marki a teraz je zlikwidują a preferencyjna stawka najmu dla EMPIK pozostnie. Chytrzy są :-)

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA