PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik Media & Fashion z dwucyfrowym wzrost przychodów

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 maj 2015 08:23

W I kwartale 2015 r. Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc., a także wzrost marży brutto.

REKLAMA

W I kwartale 2015 r.  Grupa Smyk osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży LFL na wszystkich rynkach. W Polsce wzrost wyniósł 9,3 proc., w Niemczech 13,8 proc. Kanał sprzedaży online odnotował 108,4 proc. dynamikę sprzedaży LFL.

Sklepy Empik wypracowały wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 3,3 proc. r/r. W I kwartale 2015 r. przychody ze sprzedaży z działalności kontynuowanej wzrosły o 68 mln zł do 610 mln ł czyli o 13 proc.

Grupa Smyk odnotowała wzrost sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 12 proc. r/r do 263 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Smyk posiadała 205 sklepów vs 201 sklepów na koniec I kwartału 2014 r..

Sprzedaż w I kwartale 2015 r. w Grupie Empik wzrosła o 7proc. r/r do 215 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Empik posiadała 220 sklepów vs 198 sklepów na koniec I kwartału 2014 r.

Wzrost sprzedaży w segmencoe e-commerce to 49 proc. więcej r/r do 69 mln zł.

W Grupie Optimum nastąpił wzrost przychodów ze sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 6 proc. r/r do 63 mln zł.

- Struktura sprzedaży w I kwartale 2015 r. odzwierciedlała strategię przyjętą przez Grupę EM&F, tj. koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczególnych segmentach - napisano w komunikacie.

Grupa EM&F planuje dalszy rozwój sprzedaży marek własnych, rozwój sprzedaży w kanale on-line i operacji wielokanałowych, poprawę rentowności operacji na Wschodzie, głównie w Rosji, a także  rozwój nowych kanałów dystrybucji dla marek własnych (ubranka „Cool Club” i kolekcje zabawek „Smiki”).

 Strategia dla segmentu e-commerce na rok 2015 zakłada w głównej mierze integrację i dalsze wsparcie rozwoju operacji wielokanałowych salonów Empik oraz Grupy Smyk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA