PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik Media & Fashion z dwucyfrowym wzrost przychodów

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 maj 2015 08:23

W I kwartale 2015 r. Grupa EM&F odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 12,6 proc., a także wzrost marży brutto.

REKLAMA

W I kwartale 2015 r.  Grupa Smyk osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży LFL na wszystkich rynkach. W Polsce wzrost wyniósł 9,3 proc., w Niemczech 13,8 proc. Kanał sprzedaży online odnotował 108,4 proc. dynamikę sprzedaży LFL.

Sklepy Empik wypracowały wzrost przychodów ze sprzedaży LFL o 3,3 proc. r/r. W I kwartale 2015 r. przychody ze sprzedaży z działalności kontynuowanej wzrosły o 68 mln zł do 610 mln ł czyli o 13 proc.

Grupa Smyk odnotowała wzrost sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 12 proc. r/r do 263 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Smyk posiadała 205 sklepów vs 201 sklepów na koniec I kwartału 2014 r..

Sprzedaż w I kwartale 2015 r. w Grupie Empik wzrosła o 7proc. r/r do 215 mln zł. Na koniec I kwartału 2015 r. Grupa Empik posiadała 220 sklepów vs 198 sklepów na koniec I kwartału 2014 r.

Wzrost sprzedaży w segmencoe e-commerce to 49 proc. więcej r/r do 69 mln zł.

W Grupie Optimum nastąpił wzrost przychodów ze sprzedaży w I kwartale 2015 r. o 6 proc. r/r do 63 mln zł.

- Struktura sprzedaży w I kwartale 2015 r. odzwierciedlała strategię przyjętą przez Grupę EM&F, tj. koncentracji na rozwoju najbardziej dochodowych i perspektywicznych kategorii produktowych w poszczególnych segmentach - napisano w komunikacie.

Grupa EM&F planuje dalszy rozwój sprzedaży marek własnych, rozwój sprzedaży w kanale on-line i operacji wielokanałowych, poprawę rentowności operacji na Wschodzie, głównie w Rosji, a także  rozwój nowych kanałów dystrybucji dla marek własnych (ubranka „Cool Club” i kolekcje zabawek „Smiki”).

 Strategia dla segmentu e-commerce na rok 2015 zakłada w głównej mierze integrację i dalsze wsparcie rozwoju operacji wielokanałowych salonów Empik oraz Grupy Smyk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.