PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik przyspiesza. W planach 50 salonów i inwestycje w nowe technologie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 wrz 2018 09:26

Empik przyspiesza. W planach 50 salonów i inwestycje w nowe technologie Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik

Do końca 2020 roku powstanie jeszcze 50 salonów Empik. Sieć poszukuje też lokalizacji dla młodszych konceptów: Mole Mole oraz Papiernik by Empik. - Rozwijamy naszą sieć stacjonarną – rok 2018 zamkniemy liczbą ok. 15 nowych lokalizacji. Dużo inwestujemy i będziemy nadal inwestować w nowe technologie i omnichannel, więc rynek może oczekiwać jeszcze sporo nowości - mówi w rozmowie z PropertyNews.pl Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.


REKLAMA

Czy pani jako konsument robi zakupy w realu czy sieci?

Mam mało wolnego czasu, więc do zakupów podchodzę pragmatycznie. Korzystam z wszystkich kanałów - kupuję i online, i stacjonarnie, i coraz częściej mobilnie. Dużo zależy od kategorii zakupów, ale myślę, że w każdym z tych trzech kanałów sprzedaży jest jeszcze dużo do zrobienia w zakresie "customer experience".

Biorąc pod uwagę wszystkie segmenty działalności grupy Empik, ustawa o ograniczeniu handlu w niedzielę jest dla Państwa korzystna czy niekorzystna? 

Podobnie jak rynek zauważamy negatywny wpływ regulacji o ograniczeniu handlu na sprzedaż stacjonarną. Utracona sprzedaż nie przenosi się w całości na pozostałe dni – zresztą zgodnie z naszymi prognozami.

Czy w tzw. niedziele bez handlu oczekują Państwo ożywienia w sieci?

Sprzedaż online rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając wysoką dwucyfrową stopę wzrostu. Jednakże trudno jest wyizolować tylko efekt niedziel – uważamy go za najmniej istotny czynnik. Empik.com posiada już ponad 2 mln produktów w ofercie, a zasięg naszej platformy plasuje ją w TOP 3 największych graczy e-commerce w Polsce.

Czy model dostawy towarów kupowanych poprzez platformę empik.com jako marketplace jest tym modelem docelowym? Dlaczego nie chcą Państwo wziąć na siebie całej logistyki tak jak to robi np. Amazon?

Ten model logistyczny sprawdza się u nas, co potwierdzają wyniki regularnie przeprowadzanych badań NPS. Skupiamy się na jakości. Bardzo starannie dobieramy merchantów - swoje produkty wystawiają u nas tylko sprawdzeni sprzedawcy, którzy mają dobry poziom obsługi klienta i wysokiej jakości ofertę. To nas różni od Allegro czy Amazona, którzy prowadzą marketplace otwarty i na ich platformach może sprzedawać tak naprawdę każdy.

Natomiast Empik.com jako marketplace to nasze bardzo młode dziecko - w kwietniu obchodziliśmy pierwsze urodziny. Aktualnie platforma skupia ok. 300 aktywnych sprzedawców, w trakcie procesu wdrożenia są kolejni. Oferta merchantów urosła do 500 tys. produktów, a szacujemy, że na koniec 2018 roku może ich być 750 tysięcy. Dlatego nie wykluczamy, że w przyszłości zajmiemy się również obsługą logistyczną.

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.