PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Empik rośnie w siłę. 1,5 mln produktów i większe zatrudnienie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 mar 2018 14:30

Empik rośnie w siłę. 1,5 mln produktów i  większe zatrudnienie mat.pras.

Empik otworzył właśnie 250. salon. Dynamiczny rozwój tego omnichannelowego sprzedawcy jest widoczny nie tylko w rosnącej liczbie sklepów oraz zatrudnionych w nich pracowników. W 2018 roku firma planuje dalszy rozwój zatrudnienia we wszystkich obszarach działalności z naciskiem na dział IT.

REKLAMA

28 marca nastąpiło otwarcie 250. salonu Empiku w Polsce. Sklep we Wrocławiu (Park Handlowy Auchan Bielany) o powierzchni blisko 200 m.kw. zatrudnia kilka osób, które zdecydowały się związać swoje zawodowe kariery z marką łączącą w swoich działaniach 70-letnią tradycję z nowoczesnością. Z 2,5 tysiąca osób, które w salonach Empik w całej Polsce zajmują się obsługą klienta, pracą na sali sprzedaży czy zarządzaniem, blisko tysiąc pracuje w salonach własnych, pozostali w salonach partnerskich (franczyzowych). Dynamicznie rozwija się również sieć salonów Empik działających w nowoczesnej, pełnej multimedialnych rozwiązań formule Future Store.

Wraz ze wzrostem liczby salonów w całej Polsce, rośnie zatrudnienie w centrali firmy w Warszawie. Obecnie Empik zatrudnia ponad 500 osób, które są odpowiedzialne za zarządzanie ofertą produktową w salonach oraz za operacje i marketing. Empik to nie tylko sieć salonów, ale także jeden z największych sklepów internetowych w Polsce. Zespół osób zatrudnionych w centrali firmy odpowiada za prace nad rozwojem technologicznym i ofertowym platformy. Dzisiaj sklep posiada już ponad 1,5 mln produktów i dociera do milionów klientów.

Rozwój technologiczny Empiku to także szereg wdrażanych z sukcesem rozwiązań mobilnych, takich jak: EmpikGO (e-booki i Audiobooki), EmpikFoto (serwis świadczący usługi fotograficzne) czy aplikacja Empik, która ułatwia klientom codzienne poszukiwania produktów, odsłuchiwania wybranych utworów muzycznych czy dostęp do kilkuset tysięcy opinii klientów.

Centrala firmy to miejsce gdzie łączy się wiedza i doświadczenia specjalistów, ich kompetencje oraz tradycja i najnowsze trendy technologiczne potrzebne do rozwoju omnichannelowego biznesu. Ponad 200 specjalistów pracuje w zespole e-commerce, odpowiadającym za IT i rozwój produktu, e-handel, digital marketing i kanał mobile. 300 pracowników liczą zespoły ds. zarządzania kategorią produktową, logistyką, oraz działy supply chain, customer service i funkcji wsparcia.

Empik stawia na dynamiczny rozwój w obszarze e-commerce. – W 2018 roku planujemy znacząco zwiększyć zatrudnienie w obszarze IT. Specjaliści z tej dziedziny będą pracować przy projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań omnichannelowych w sprzedaży – podkreśla Marta Krukowska, Chief HR Officer Grupy Empik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA