PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Esotiq&Henderson już w 29 krajach

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 lis 2018 09:24

Esotiq&Henderson już w 29 krajach mat.pras.

Esotiq&Henderson skupia się na poprawie rentowności poprzez optymalizację kosztów produkcji. Jednocześnie poszerza sieć salonów w kraju i za granicą. Spółka stale zwiększa też przychody e-commerce.

REKLAMA

Skonsolidowane przychody Esotiq&Henderson od stycznia do września 2018 r. wyniosły 113,7 mln zł, a zysk netto 5,3 mln zł. Wynik operacyjny Grupy wzrósł do poziomu 6,3 mln zł.

W samym trzecim kwartale Grupa wypracowała przychody na poziomie 41,0, EBIT 2,3 mln zł oraz zysk netto 1,6 mln zł.

Przychody jednostki dominującej w trzecim kwartale 2018 roku wyniosły 40,7 mln zł, EBIT 2,9 mln zł, a zysk netto 1,9 mln zł.

- Skupiamy się wyłącznie na najbardziej rentowych produktach. Stale obniżamy m.in. koszty produkcji – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq&Henderson.

Największą część w strukturze sprzedaży Grupy stanowią przychody z rynku krajowego oraz niemieckiego, gdzie w czwartym kwartale ma rozpoczęła się sprzedaż w ramach platformy Modehouse.de.

- Cały czas pracujemy nad polepszaniem jakości istniejącej sieci salonów, ale także szukamy coraz lepszych lokalizacji pod nowe lokale. W tym roku otworzyliśmy 12 salonów w Polsce i za granicą. W IV kwartale planujemy otwarcie kolejnych trzech. Jeżeli jednak chodzi o eksport to głównym kierunkiem pozostają Niemcy, gdzie utrzymujemy wysoką marżę, rozwijamy sieć sklepów i szukamy nowych możliwości dotarcia do klientów. W ostatnim kwartale rozpoczęliśmy sprzedaż w ramach platformy Modehouse.de, która zrzesza najpopularniejsze marki w Niemczech – wyjaśnia prezes Skrzypek.

Dodaje, że kanał e-commerce pełni coraz istotniejszą rolę w rozwoju grupy. Poza współpracą z Modehouse.de, Esotiq sprzedaje swoje produkty poprzez inne platformy polskie i zagraniczne. Posiada także własną w 12 wersjach językowych. Zarząd spodziewa się, że udział sprzedaży internetowej w przychodach spółki będzie systematycznie wzrastać.

Poprzez Internet Esotiq&Henderson prowadzi sprzedaż w 29 krajach. Natomiast sieć salonów obecna jest w Polsce, Niemczech, Mołdawii, na Białorusi i Ukrainie. W listopadzie Spółka otworzyła pierwszy salon w Rosji.

- Zaletą rynku wschodniego jest niskie nasycenie rynkowe, przez co sprzedaż jest tam często znacznie wyższa niż w Polsce. Dlatego podjęliśmy decyzję o wejściu z naszymi produktami do Rosji, która ma naszym zdaniem niemal nieograniczony potencjał. Przy wsparciu partnera biznesowego z Moskwy, w listopadzie powstał już pierwszy salon w Nowosybirsku, a niebawem otworzymy kolejne w innych miastach. Liczymy, że ten krok przyczyni się do skokowego wzrostu przychodów w najbliższych latach – komentuje prezes.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.