PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Esprit konkurencją dla Mothercare i Smyk?

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 lip 2015 17:29

Esprit konkurencją dla Mothercare i Smyk? Fot. Shutterstock

Marka Esprit jest znana w Polsce z odzieży damskiej i męskiej. Teraz jej asortyment ma się powiększyć o ofertę dla dzieci. Oznacza to, że takim sieciom jak Mothercare, Smyk, Zara Kids czy H&M może wyrosnąć nowa konkurencja.

REKLAMA

W sprzedaży nowej oferty firmie Esprit pomoże specjalista od sklepów z dziecięcą odzieżą - Grupa Zannier. To z nią Esprit podpisało 5-letnią umowę licencyjną obejmującą rozwój, produkcję i dystrybucję odzieży i akcesoriów dla dzieci pod marką Esprit Kids. Produkty będą dostępne w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Pełne wdrożenie marki Esprit Kids przez Grupę Zannier rozpocznie się 1 stycznia 2016 roku. Sojusz dwóch silnych graczy międzynarodowych ma umożliwić rozwinięcie sieci, jak i wzrost efektywności kosztów.

Produkty Esprit dla dzieci będą nadal dostępne w sklepie internetowym Esprit, w sklepach stacjonarnych Esprit, jak i w placówkach detalicznych i hurtowych należących do partnerów Grupy.

- W Grupie Zannier, znaleźliśmy idealnego partnera do wzmocnienia naszej marki Esprit Kids. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu pozycjonowanie marki Esprit będzie jeszcze lepsze - powiedział Jose Manuel Martínez, CEO Grupy Esprit.

- Dzięki tej umowie licencyjnej, Esprit będzie czerpać wiele korzyści m.in. z możliwości zwiększenia dostaw i dystrybucji. Pozwoli to jednocześnie położyć większy na jakość produktu  - mówi Ute Wethmar, Global Business Manager Esprit Kids.

- Dodanie Esprit Kids do naszego portfela marek doskonale uzupełnia naszą ofertę w segmencie lifestyle. Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z Esprit dystrybuować produkty tej marki dla dzieci, jak i wzmacniać świadomość marki Esprit - powiedział Remy Baume,CEO Zannier Group.

Współpraca z Grupą Zannier, Esprit Kids będzie kontynuować swoją obecność w Esprit sklepach detalicznych i franczyzowych, e-sklep oraz wśród wybranych sprzedawców on-line i offline.

Grupa Zannier posiada 900 sklepów detalicznych różnych marek z odzieżą dla dzieci i młodzieży, jak i zarządza 10.000 punktów sprzedaży.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA