PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

ETC Swarzędz powiększa ofertę dla najmłodszych

  • Autor: propertynews.pl
  • 18 lip 2017 08:25

ETC Swarzędz powiększa ofertę dla najmłodszych ETC Swarzędz

ETC Swarzędz przechodzi modernizację i wzbogaca swoją ofertę o sklep sieci Smyk. Marka zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

REKLAMA

Smyk  wraz z takimi markami, jak Reporter Young oraz Kids, stworzą w ETC Swarzędz silną ofertę dla najmłodszych klientów. Jej ciekawym uzupełnieniem będzie specjalnie utworzona strefa dedykowana dzieciom.

Modernizacja ETC Swarzędz weszła w finalny etap. Trwa aranżacja wnętrz oraz lokali należących do najemców. Równolegle działa miasteczko handlowe oraz sklepy tymczasowe, w których najemcy nieprzerwanie prowadzą działalność. Zakończenie prac i uroczyste otwarcie ETC po przebudowie zaplanowane jest już na 7 października br.

- W chwili obecnej koncentrujemy się na pracach wewnątrz budynku. Pierwszym najemcom zostały przekazane lokale i rozpoczęto ich aranżację. Wraz z generalnym wykonawcą pracujemy aktualnie nad wykonaniem części wspólnych, które sprawią, że ETC Swarzędz stanie się miejscem nie tylko zakupów, ale także spotkań i spędzania czasu wolnego – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Nasi klienci już jesienią  będą mogli przejść się zupełnie nowymi, przestronnymi pasażami, odpocząć w miejscach relaksu, przyjść z dziećmi do dedykowanej im strefy czy zjeść posiłek w zupełnie nowej, komfortowej strefie gastronomicznej – dodaje.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Apteka Heureka czy Organic Farma, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids, Prestige Obuwie, PANI, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Artis Flower.

W ETC Swarzędz po modernizacji powstanie także silny sektor usługowy – klienci będą mogli skorzystać m.in. z salonu fryzjerskiego i kosmetycznego, pralni czy klubu fitness. Stworzona zostanie także ciekawa i  komfortowa strefa foodcourt. Łączna powierzchnia lokali gastronomicznych w ETC Swarzędz to blisko 1150 mkw., a sektor ten reprezentują m.in. restauracje KFC, Olimp czy Don Lucci, lodziarnia Zielona Budka, cukiernia i piekarnia Piskorskioraz wiele innych. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Proces komercjalizacji centrum prowadzi grupa BOIG.

ETC Swarzędz to miejsce, które od prawie 25 lat jest dla lokalnej społeczności miejscem silnie zakorzenionym w tradycjach zakupowych i zarazem jednym z najstarszych obiektów handlowych w Wielkopolsce. Za modernizację centrum odpowiada spółka joint venture, utworzona przez Grupę Capital Park oraz Akron Group. Generalnym wykonawcą prac jest firma Doraco.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA