PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ethos znów promuje się w Europie zabiegając o luksusowe marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 paź 2016 16:00

Ethos znów promuje się w Europie zabiegając o luksusowe marki Ethos

Kulczyk Silverstein Properties zapowiada, że do końca roku poda zestaw pierwszych marek premium, które będą reprezentowane w projekcie Ethos, zlokalizowanym przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie. W październiku spółka promowała swój projekt w Mediolanie.

REKLAMA

Firma Kulczyk Silverstein Properties była oficjalnym partnerem konferencji Alta Gamma w Mediolanie, organizowanej dla włoskich marek luksusowych.To  kolejny etap starań firmy o zainteresowanie inwestorów zagranicznych potencjałem polskiego rynku dóbr luksusowych.

– Konferencja Alta Gamma to mekka włoskich prestiżowych marek, reprezentowana w tym roku przez aż 350 podmiotów! Dzięki takim spotkaniom współpraca polsko-włoska stale się wzmacnia, a my obserwujemy także stale rosnącą chęć inwestowania luksusowych marek włoskich w rynek polski. Jak wynika z ostatniego raportu KPMG Włochy są największym zagranicznym inwestorem w Polsce, a także liderem jeśli chodzi o rynek dóbr luksusowych w Polsce – aż 22 proc. obecnych na naszym rynku marek pochodzi właśnie z tego kraju – mówi Maciej Zajdel, członek zarządu Kulczyk Silverstein Properties.

Organizator konferencji – Alta Gamma – to największe stowarzyszenie zrzeszające włoskie marki luksusowe, istniejące od 1992 roku. Do międzynarodowych członków grupy promujących włoskie marki na całym świecie, należą m.in. Harrods, Kenzo Tange, Nordstrom, Paris Gallery, Royal College of Art, Saks 5th Avenue czy Tate Modern.

– Mogę zdradzić, że prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z kilkoma markami premium. Efekty są na tyle satysfakcjonujące, że już do końca roku będziemy mogli ogłosić pierwsze marki, które będą reprezentowane w budynku Ethos – zapowiada Maciej Zajdel.

Z roku na rok w Polsce przybywa osób zamożnych i bogatych. Raport KPMG szacuje, że ich liczba do 2018 może wynieść nawet 1.2 mln a łączna suma dochodów ponad 200 mld zł.  W 2015 roku PKB na mieszkańca wyniosło 12 tys. €, ponad 2 tys. € więcej w porównaniu do mieszkańca czeskiej Pragi. Sukces EURO 2012 spowodował, że coraz więcej ludzi odwiedza Warszawę. W 2015 roku stolicę odwiedziło aż 4.2 mln turystów z czego 15 proc. podało, że głównym celem ich podróży były zakupy.

Po rozbudowie, rewitalizacji i dostosowaniu projektu do standardów klasy A+ i certyfikacji BREEAM „Excellent”, Ethos zaoferuje łącznie ok. 17 000 mkw. powierzchni. Ponad 5 000 mkw. przeznaczonych będzie na reprezentacyjne, w tym 2-poziomowe siedziby butików i sklepów najlepszych marek. W ciągu pieszym od strony Placu Trzech Krzyży, pomiędzy Nowym Światem a Hotelem Sheraton powstanie nowy, naturalny fragment high-streetu, charakteryzujący się 8-metrowej wysokości witrynami.

Według BNP Paribas Real Estate w najbliższych 2 latach na Placu Trzech Krzyży powstanie łącznie ponad 17 000 mkw. GLA, tworząc unikalny w stolicy obszar dla ekspozycji marek z wyższej półki i premium. 

 

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA