PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Eyemaxx rozwija format MyBox

  • Autor: propertynews.pl
  • 25 sie 2014 15:13

Eyemaxx rozwija format MyBox

Obserwując plany ekspansji najemców obecnych w Parkach Handlowych MyBox widzimy, że nadal jest zapotrzebowanie na nowe obiekty handlowe, w szczególności w mniejszych miastach. Stworzenie dobrze funkcjonującej lokalizacji handlowej wymaga głębokiej analizy wielu czynników, niezależnie od tego, czy jest hossa w branży czy spowolnienie - mówi w rozmowie z Propertynews.pl. Jarosław Dębowiak, dyrektor zarządzający firmy Retailcenter Management GmbH.

REKLAMA

Obecnie Eyemaxx Real Estate Group realizuje budowę Parku Handlowego My Box Namysłów. To ruga inwestycja firmy w Polsce pod szyldem MyBox. Pierwszy obiekt tego typu został otwarty we wrześniu 2013 w Oławie. Budowa trzeciego - MyBox Malbork rozpocznie się jeszcze w tym roku.

Jak podkreśla Jarosław Dębowiak, dyrektor zarządzający firmy Retailcenter Management GmbH Sp. z o. o., która zajmuje się realizacją centrów MyBox w Polsce, podjęcie decyzji o inwestycji wymaga dopasowania projektu do danej lokalizacji.

- Dokonujemy bardzo starannej selekcji potencjalnych lokalizacji w małych miastach na terenie Polski. Przede wszystkim bierzemy pod uwagę czynniki mikroekonomiczne - lokalizacja, siła zasięgu, konkurencja w danym mieście oraz makroekonomiczne jak stopa bezrobocia czy realna siła nabywcza konsumentów. Kolejny krok to precyzyjnie dobrany mix najemców, który będzie gwarantował optymalną ofertę dla mieszkańców danego miasta. Całokształt wszystkich czynników, począwszy od lokalizacji, dobrego skomunikowania obiektu z drogami dojazdowymi, kompatybilna oferta handlowa, wygodny parking, wpływa na komfort zakupów klientów oraz powoduje, że klient powraca i przyzwyczaja się do miejsca zakupów - mówi Jarosław Dębowiak.

Podkreśla, że handel zmierza w takim kierunku, aby być jak najbliżej konsumenta, w zasięgu ręki, a mieszkańcy małych miast nie chcą już tracić czasu na podróże do większej aglomeracji, chcą mieć znane marki dostępne w swoim mieście.

Położony w województwie opolskim Namysłów oddalony jest od większych aglomeracji miejskich. Brak centrów handlowych w tym rejonie stwarza duży potencjał dla obiektu handlowego, w którym mieszkańcy Namysłowa i okolic mogliby zrobić zakupy, bez konieczności podróżowania kilkudziesięciu kilometrów do najbliższego centrum handlowego.

W strefie oddziaływania powstającego Parku Handlowego MyBox Namysłów mieszka ponad 60 000 osób. Jarosław Dębowiak podkreśla, że jest to również bardzo dobry obszar inwestycyjny ze względu na przychylność i wsparcie władz lokalnych, dobrze rozwiniętą infrastrukturę techniczną, dostępność wykwalifikowanej siły roboczej, niski koszt pracy oraz młode i otwarte społeczeństwo. Namysłów posiada też bardzo dobre połączenia komunikacyjne z Oleśnicą, Kluczborkiem i Lublińcem, oraz położenie w pobliżu trasy A-8 Wrocław-Warszawa oraz A-4 Wrocław-Opole-Katowice pozwalają na dogodny dojazd ze wszystkich kierunków.

  • 1
  • 2

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA