PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Annopol świętuje

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 29 mar 2018 09:59

Factory Annopol świętuje Fot. Factory Annopol

W ciągu 5 lat, centrum Factory Annopol odwiedziło ponad 14 mln klientów, dając wzrost
na poziomie 33 proc. Sprzedaż zwiększyła się w tym czasie o 42 proc. Popularne centrum wyprzedażowe prawobrzeżnej części stolicy, zarządzane przez Neinver, świętuje 5 lat istnienia.

REKLAMA

- Otwarcie Factory Annopol, drugiego warszawskiego outletu z grupy Neinver, pokazało potencjał tego segmentu rynku w Polsce – zwraca uwagę Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver. - Oba obiekty, mimo lokalizacji w tym samym mieście, nie stanowią dla siebie konkurencji, każdego roku skutecznie zwiększając grono klientów, zainteresowanych zakupami w centrum wyprzedażowym – dodaje.

Factory Annopol na prawie 20 tys. mkw. powierzchni handlowej gromadzi ponad 100 salonów outletowych popularnych marek lokalnych i światowych, głównie z segmentu mid-mass market, uzupełnionych markami premium, jak Tommy Hilfiger, Guess, czy Calvin Klein. W centrum znajdują się jedyne w Polsce salony outletowe norweskiej marki odzieży sportowej Helly Hansen czy popularnego Rossignol’a ze sprzętem i ubraniami narciarskimi.

Oferta centrum stanowi kompleksowy zestaw salonów outletowych niemal wszystkich branż:
od mody damskiej i męskiej, przez salony z obuwiem, sprzętem i odzieżą sportową, po akcesoria, galanterię skórzaną, biżuterię, kosmetyki, księgarnię czy artykuły dla domu. W centrum nie brakuje też restauracji i kawiarni.

- Factory Annopol utrzymuje 100 procentowy poziom najmu w całym obiekcie – mówi Paulina Korzeniecka, Deputy Center Manager centrum. Obok salonów outletowych popularnych marek, atutem centrum są też liczne funkcje dodatkowe, mające znaczący wpływ na pozytywne doświadczenia zakupowe naszych klientów – dodaje.

Centrum posiada nowoczesne pokoje dla rodziców z małymi dziećmi, plac zabaw oraz mini kino
dla najmłodszych. W ostatnich miesiącach powstały również zielone strefy relaksu z punktami ładowania urządzeń mobilnych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - IMMOCHAN Partner serwisu - METROPROPERTIES Partner serwisu - Arrowhead

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA