PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory ma wzięcie. Centrum w Ursusie numerem 1

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 lut 2016 10:52

Factory ma wzięcie. Centrum w Ursusie numerem 1 Factory Kraków

Pięć centrów wyprzedażowych Factory nie ma powodów do narzekań. W ciągu ostatnich trzech lat obiekty zwiększyły liczbę klientów o ponad 40 proc.

REKLAMA

Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 15,4 mln klientów. To o 2,4 mln więcej niż we wcześniejszym roku.

Factory wypracowała w 2015 r. wzrosty we wszystkich kluczowych wskaźnikach. Dynamika sprzedaży we wszystkich centrach wyniosła 11 proc. Odwiedzalność wzrosła o 15 proc. 

Najwięcej nowych klientów, bo aż 17 proc. więcej niż w roku ubiegłym, zyskało rozbudowane
i zmodernizowane we wrześniu warszawskie Factory Ursus.  Sprzedaż w tym centrum, po samej rozbudowie, wzrosła o 42 proc. Liczące 20 tys. mkw. powierzchni handlowej Factory Ursus jest największym centrum outlet w aglomeracji warszawskiej.  Centrum wzbogaciło się o 30 nowych marek, m.in.: marki modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse), obuwia (Geox), dzieciecy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik czy Restauracja Sphinx;

Bardzo dobry wynik zanotowało Factory Kraków, gdzie wartość sprzedaży wzrosła o 20 proc. To centrum odwiedza rocznie najwięcej, bo aż 3,3 mln osób. Małopolskie centrum outlet przyciągnęło do siebie takie brandy jak: By Insomnia, Calvin Klein, Medicine, Original Marines.

Zeszły rok do udanych może zaliczyć również Factory Annopol – drugie warszawskie centrum tej marki,  otwarte w marcu 2013 na warszawskiej Białołęce.  W ubiegłym roku sprzedaż wzrosła tu aż o 21 proc., a odwiedzalność o 11 proc. Centrum już od dwóch lat jest skomercjalizowane w 100 proc.  W ostatnim roku pojawiły się tu nowe marki jak: Calvin Klein, Simple czy Lidia Kalita.

Także Factory Wrocław i Factory Poznań mogą pochwalić się wzrostami sprzedaży i odwiedzalności.

W 2015 roku, w centrach outlet Factory debiutowało ponad 40 znanych marek polskich i zagranicznych.  Nasze centra to już prawie 500 salonów i ponad 90 tys. mkw. powierzchni handlowej – mówi Magdalena Chachulska Asset Management Director  Neinver. Wypracowane wyniki to efekt intensywnych działań  skupionych zarówno na utrzymaniu stałych klientów, jak i w pozyskiwaniu nowych. Przyciągamy ich nie tylko outletowymi cenami, ale też komfortem robienia zakupów, dobrym wyborem marek i niestandardowymi akcjami prosprzedażowymi, jak: weekendy tematyczne, wykorzystanie beaconów i geolokalizacji, czy Stylowy Recykling. W ubiegłym roku do sprzedaży wprowadziliśmy także karty podarunkowe  - dodaje Chachulska.

Ważnym wydarzeniem ubiegłego roku było objęcie przez TH Real Estate 50 proc. udziałów w centrach Factory Annopol w Warszawie oraz Factory Kraków i Futura Parku w Krakowie. Zakup udziałów od Grupy Neinver stanowi element strategicznej współpracy joint venture pomiędzy firmami, zmierzającej do stworzenia największej platformy outlet w Europie.

Centra Factory cieszą się także popularnością wśród najemców. Obecnie w pięciu centrach działa ponad 250 popularnych marek polskich i zagranicznych. Poziom skomercjalizowania wszystkich centrów outlet wynosi 99 proc.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.