PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Poznań zmienia się wraz z rynkiem

  • Autor: PropertyNews
  • 20 paź 2017 12:33

Factory Poznań zmienia się wraz z rynkiem Factory Poznań, mat. prasowe

Factory Poznań podsumowało 10 lat działalności. Popularne centrum outlet odwiedza każdego roku średnio 2,5 mln klientów, a w ciągu dekady sprzedaż rosła średnio o 7 proc. rocznie.

REKLAMA

Factory Poznań jest pierwszym i jak do tej pory jedynym centrum wyprzedażowym w Wielkopolsce. Gdy powstało w 2007 roku gromadziło 71 sklepów popularnych wówczas marek na 9,6 tys. mkw. powierzchni handlowej. W rok później zwiększyło powierzchnię o kolejne 5 tys. mkw. dla najemców i klientów robiących zakupy.

Factory było wówczas trzecim outletem w kraju, zbudowanym i zarządzanym przez Neinver – lidera rynku centrów wyprzedażowych w Hiszpanii i Polsce. Neinver stworzył rynek centrów wyprzedażowych w Polsce otwierając w 2002 roku pierwszy obiekt tego formatu - podwarszawskie Factory Ursus, a cztery lata później Factory Wrocław.

- Factory Poznań, w ciągu minionych 10 lat zmieniało się wraz z rynkiem centrów wyprzedażowych w Polsce - podkreśla Aleksandra Grychowska, dyrektor centrum Factory Poznań. - To miejsce pierwszego kontaktu dla wielu mieszkańców Poznania i okolicznych miejscowości. Dzięki bliskości autostrady i miejskich obwodnic często odwiedzają je również klienci pokonujący trasę nawet do 100 km – dodaje.

Wśród robiących zakupy aż 46 proc. stanowią mężczyźni, co jest efektem silnej reprezentacji marek mody męskiej i sklepów sportowych. Centrum posiada też bogatą ofertę dla kobiet, które poznański outlet odwiedzają najczęściej.

Dzisiaj na 14,8 mkw. powierzchni handlowej Factory Poznań gromadzi 90 sklepów outletowych niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej czy ubrań dla dzieci, przez popularne salony obuwnicze, biżuterię, akcesoria i artykuły wnętrzarskie, po bardzo bogatą ofertę sportową. W ostatnim roku do najemców poznańskiego outletu dołączył m.in. Guess – znana marka modowa z segmentu premium czy salon biżuterii Apart. W Factory odnaleźć można jedyny sklep hiszpańskiej marki Desigual w Poznaniu, czy jedyny salon outletowy z obuwiem Aldo. Wszystkie dostępne są w stale obniżonych cenach - od 30 do 70 proc.

W ciągu minionych 10 lat Factory Poznań wielokrotnie udoskonalało wystrój wnętrz i wprowadzało liczne udogodnienia dla klientów. W obiekcie dominują przejrzyste, szklane witryny, z elementami aluminium i ciepłym oświetleniem. W ostatnim czasie otwarte zostały nowoczesne, eko-przyjazne toalety, pokoje dla rodziców z dziećmi oraz specjalny punkt informacyjny dla klientów. Nie brakuje też strefy chilloutu na oddech w czasie zakupów, kafejek i restauracji czy miejsca z profesjonalną opieką dla dzieci. Klienci mają też możliwość zakupu kart podarunkowych do wszystkich salonów.

Tego lata w centrum powstała stacja popularnych miejskich rowerów Nextbike. To najbardziej wysunięty na południe punkt poznańskiego roweru miejskiego na mapie miasta i okolic. Stacja Factory Poznań ma też samoobsługowy punkt naprawy rowerów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA