PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Ursus już otwarte

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 wrz 2015 17:28

Factory Ursus już otwarte Factory Ursus

16 września Factory Ursus przywitało klientów po rozbudowie. Centrum outletowe, należące do Grupy Neinver, zyskało nowe przestrzenie handlowe, parking podziemny, a także nowy zestaw marek i wysokie eko-standardy.

REKLAMA

Factory Ursus to pierwsze centrum outlet w Polsce. Po rozbudowie, trwającej od czerwca ubiegłego roku, działa w nim ponad 100 sklepów i lokali usługowych. Są to nowe marki, których dotąd nie było
w centrum, m.in.: modowe (Digel, Pierre Cardin, Vero Moda, Mustang), outdoorowe (Elbrus, Hi-Tec, Mountain Warehouse),  obuwia (Geox), dziecięcy Smyk oraz popularne marki Rossmann, Empik
czy Restauracja Sphinx.

Oferta całego centrum to również silna reprezentacja marek sportowych (m.in. Adidas, Reebok, Asics, Nike, 4F , Puma), męskich ( Lancerto, Bytom, Próchnik, Vistula) oraz mix fashion (United Colors of Benetton, Desigual, Reserved ,Bestseller, Calvin Klein).

W nowej części centrum outlet dominuje naturalne oświetlenie i wielkopowierzchniowe szklane witryny, połączone z bielą i elementami metalu. Na zewnątrz wyróżnia się czarna, nowoczesna elewacja z charakterystycznymi czerwonymi logotypami Factory nad wejściami. Również dotychczasowe przestrzenie Factory Ursus zostały gruntownie odnowione. Wymienione zostało oświetlenie, posadzki, a witryny sklepowe są lepiej widoczne. Powierzchnia centrum zwiększyła się
o ponad 6 000 mkw. -  z dotychczasowych 13 700 mkw. do 20 000 mkw. Factory Ursus to dzisiaj największe centrum outlet w Warszawie - podkreśla jego dyrektor Piotr Rębacz.

Dla klientów zbudowane zostały dwa parkingi - podziemny i naziemny dwukrotnie zwiększając liczbę miejsc dla samochodów do prawie 900.

W największym warszawskim centrum outlet zadbano też o wysokie standardy ekologiczne. Wszystkie zastosowane technologie pozwolą zaoszczędzić w ciągu pięciu lat nawet ok. 250 MWh energii. - Nowa część centrum Factory Ursus ma duże świetliki. Pozwolą one na doświetlenie centrum naturalnym światłem dziennym. Jednocześnie zastosowane w 100proc. powierzchni publicznych (pasaż, garaż, parking) energooszczędne źródła światła w technologii LED pozwolą na lepszą ekspozycję witryn sklepowych, a użytkownikowi zapewnią oszczędności w zużyciu energii – mówi Cezary Kopij, projekt manager Neinver.

Zadbano też o bardzo dobrą jakość powietrza wewnątrz, oszczędność wody i nowoczesne zarządzanie wszystkimi systemami.

 

 

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA