PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Ursus zmienia właściciela. Outlet w rękach Neinver i TH Real Estate

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 04 gru 2017 11:26

Factory Ursus zmienia właściciela. Outlet w rękach Neinver i TH Real Estate Fot. mat. pras.

Factory Ursus to drugie w Warszawie i piąte w Polsce centrum handlowe w portfolio Neinver. Warszawskie centrum kupił Neptun - spółka joint venture firm Neinver i TH Real Estate, za 79,7 mln euro. Daje to początkową stopę dochodu netto na poziomie 6,33 proc.

REKLAMA

Factory Ursus zostało kupione od IRUS European Retail Property Fund.

- Factory Ursus to szczególny obiekt w portfolio Neinver. Jego budowa zapoczątkowała działalność firmy w Polsce, a otwarcie w 2002 roku stanowiło ważny krok dla powstania rynku centrów outletowych w kraju. To pierwsze centrum wyprzedażowe zmieniało się wraz z rozwojem całej branży oraz wzrostem świadomości i wymagań klientów, z każdym rokiem zwiększając swoją wartość rynkową –mówi Bożena Gierszewska–Mroziewicz, country head Neinver Polska.

Przejęcie Factory Ursus zwiększa obecność spółki Neptun na polskim rynku outletowym, umożliwiając jej czerpanie korzyści z synergii, związanej z posiadaniem w kraju innych centrów o tym samym profilu - w Krakowie, Poznaniu i drugiego w Warszawie -  outletu Factory Annopol. W ramach transakcji, spółka Neptun kupiła także przylegające grunty, aby zapewnić sobie możliwość potencjalnego, przyszłego rozwoju działalności handlowej w tym miejscu.

- Dodanie tak strategicznego obiektu do portfolio JV jest dla nas dużym sukcesem, wieńczącym mijający rok. Przejęcie przez spółkę Neptun piątego obiektu w Polsce rozszerza jej portfolio i umacnia solidny, pomyślny wzrost. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenie na polskim rynku, jesteśmy przekonani, że centrum ma jeszcze wiele do zaoferowania pod względem rentowności i zapewnionych zwrotów – mówi Carlos González, managing director w Neinver.

 - Po wielu udanych transakcjach w drugiej połowie 2016 roku, Factory Ursus jest ostatnim obiektem nabytym od byłego funduszu IRUS. To ważny krok powiększający portfolio spółki joint venture z firmą Neinver. Mocno wierzymy w rynek centrów outlet, biorąc pod uwagę jego zdolność do ciągłego przewyższania innych obszarów detalicznych pod względem wyników, a także corocznego wzrostu. W szczególności centrum Factory Ursus łączy cechy mocnej lokalizacji handlowej, doskonałych osiągnięć, wiodącego na rynku menedżera z dużym obszarem oddziaływania. Obiekt ten uzupełnia ofertę Factory  Annopol, zlokalizowanego w północnej części Warszawy, będącego już w posiadaniu JV. Posiadanie wspomnianych dwóch warszawskich centrów, a także obiektów w Krakowie i Poznaniu, tworzy prawdziwą synergię marki naszego polskiego portfolio, którą w przyszłości będziemy starali się rozbudowywać –mówi Charlotte Ashworth, fund manager, Neptune TH Real Estate.

Factory Ursus do centrum o powierzchni handlowej 19,5 tys. mkw. Gromadzi 103 salony outletowe, takich marek, jak:  Nike, Adidas, Reebok, Tommy Hilfiger, United Colors of Benetton i Calvin Klein.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA