PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Ursus zwiększyło odwiedzalność o 50 proc.

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 sty 2016 10:11

Factory Ursus zwiększyło odwiedzalność o 50 proc. Factory Ursus

Warszawskie Factory Ursus po rozbudowie odwiedza o połowę więcej klientów niż w latach poprzednich. O 40 procent wzrosła sprzedaż w salonach znajdujących się w centrum. Factory Ursus to obecnie największe centrum outlet w stolicy.

REKLAMA

Rozbudowane Factory Ursus to ponad 6 tysięcy mkw. nowej powierzchni handlowej, a więc ok. 20 tysięcy łącznie. Największy outlet na Mazowszu zyskał 30 dodatkowych sklepów. W 103 salonach outletowych centrum można dzisiaj znaleźć produkty niemal każdej branży - od mody damskiej i męskiej, obuwia i akcesoriów, po biżuterię czy artykuły gospodarstwa domowego.

- W pierwszych dwóch miesiącach po otwarciu rozbudowanego centrum, odwiedzalność wzrosła o prawie 50 proc., a sprzedaż proporcjonalnie o 40 proc. - podsumowuje Piotr Rębacz, dyrektor centrum.

- To świetny wynik i dowód, że trafiliśmy w sedno oczekiwań naszych klientów, zarówno dotychczasowych jak i nowych. Klienci spędzają w centrum coraz więcej czasu. Doceniają przede wszystkim atrakcyjny zestaw marek, dostępność miejsc parkingowych i rozszerzenie oferty gastronomicznej. Co warto zaznaczyć, podobają im się nowe wnętrza – dodaje.

Rozbudowa pozwoliła na wprowadzenie nowych marek, m.in.: Rossman, Smyk, Empik, czy Dajar. Swoją powierzchnię powiększył zaczynający od tzw. wyspy handlowej Home&Cook, a także Cross Jeans i Besta Plus. W zupełnie nowym wydaniu i koncepcie architektonicznym zaprasza klientów So!Coffee. Mamy też restaurację Sphinx. Do centrum powróciła również Regatta, która wspólnie z innym markami jak chociażby Tresspass czy Mountain Warehouse tworzy wyjątkową ofertę segmentu outdoor.

Duży wpływ na rosnącą popularność centrum miała też przebudowa ulic w samej dzielnicy Ursus i niemal bezpośrednie połączenie z Alejami Jerozolimskimi, obwodnicą Warszawy i wyjazdem na autostradę A2. Do centrum łatwo dojechać też z podwarszawskich Janek. W Factory Ursus powstał nowy parking podziemny i dodatkowy parking na zewnątrz. Łącznie przygotowano ponad 800 miejsc dla samochodów.

- Naszą uwagę w tym roku z pewnością będziemy skupiać na zwiększaniu atrakcyjności centrum – zapowiada Piotr Rębacz. - Szykujemy nowości multimedialne dla naszych klientów, czy nowe rozwiązania parkingowe. Będziemy też pracować nad udoskonalaniem tenant mixu. W ostatnich dniach powstała nowa strefa zabaw i wypoczynku dla dzieci i ich rodziców - dodaje.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA