PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Warszawa Annopol coraz bliżej otwarcia

  • Autor: Propertynews.pl
  • 05 mar 2013 14:39

Marki sklepów debiutujące w centrum outlet, zewnętrzny plac zabaw dla najmłodszych czy co-working dla zapracowanych - to tylko część oferty, za pomocą której Factory Warszawa Annopol chce przyciągnąć do siebie klientów. Centrum rusza 13 marca 2013 roku.

REKLAMA

Factory Warszawa Annopol to największe na Mazowszu centrum outlet, obejmujące 19,7 tys. mkw. i 122 sklepy oraz drugie - po Factory Warszawa Ursus - Factory w stolicy. 

- Dekada doświadczeń pokazała, że idea sklepów outlet przypadła do gustu mieszkańcom Warszawy. Wielkość miasta oraz jego szybki rozwój sprawiły, że firma Neinver postanowiła wybudować centrum Factory również po drugiej stronie Wisły. W zasięgu nowego centrum mieszka około 3 mln potencjalnych klientów, w tym mieszkańcy Białołęki, Tarchomina, Marek, Ząbek, Wołomina, Radzymina i Wyszkowa - mówi Monika Olejnik-Okuniewska, Marketing & PR senior manager w Neinver Polska.

W obiekcie powstanie m.in. pierwszy w stolicy wyprzedażowy salon Smyk, a także salony takich marek jak np.: Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi's, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. Klienci będą mieli do dyspozycji również ofertę drogerii Rossmann oraz restaurację Sphinx.

 

Factory Warszawa Annopol jest pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat BREEAM, świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku.

Wraz z otwarciem nowego centrum handlowego, Factory kontynuuje Stylowy Recykling - akcję zbiórki odzieży używanej. W dniach 13-19 marca przed Factory Warszawa Annopol stanie specjalnie oznakowany kontener, do którego w godzinach otwarcia centrum można będzie oddać odzież. Celem akcji jest pomoc najbardziej potrzebującym. Za każdy kilogram odzieży uczestnicy akcji otrzymają voucher o wartości 10 zł do wykorzystania w wybranych sklepach Factory Warszawa Annopol. Zebrane ubrania zostaną przekazane na rzecz Polskiego Czerwonego Krzyża.

Przez pierwsze 5 dni otwarcia klienci będą mogli też wziąć udział w akcji Stylowy Autoportret. Na wszystkich chętnych czeka stanowisko fotograficzne, przy którym będzie można wykonać swój portret za pomocą profesjonalnego sprzętu. Osoby biorące udział w zabawie oprócz Stylowego Autoportretu otrzymają eco-torby z hasłem wiosennej kampanii reklamowej: Manifest Your ___ Style.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA