PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Factory Warszawa Annopol otwarte

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 mar 2013 20:37

Factory Warszawa Annopol otwarte

Ponad 3 tysiące klientów odwiedziło w pierwszej godzinie od otwarcia największe na Mazowszu centrum wyprzedażowe, które rozpoczęło działalność 13 marca w warszawskiej dzielnicy Białołęka. Factory Warszawa Annopol to pierwsze centrum outlet w prawobrzeżnej części stolicy.

REKLAMA

- W Factory Warszawa Annopol na powierzchni 19,7 tys. mkw. od dzisiaj klienci mogą korzystać z outletowej oferty wiodących polskich i międzynarodowych marek. Wktórce rozpoczną działalność kolejni najemcy, finalizujemy też następne umowy. Bardzo staraliśmy się, by Factory, które zbudowaliśmy w Białołęce, było jak najbardziej dopasowane do oczekiwań klientów z dziećmi, ponieważ w Warszawie brakowało centrum wyprzedażowego o rodzinnym charakterze - powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska.

Z myślą o najmłodszych przygotowano nie tylko ofertę handlową, ale również pierwszy w warszawskim centrum handlowym ogólnodostępny plac zabaw. Obok centrum handlowego dzieci będą mogły bawić się m.in. na zjeżdżalniach i huśtawkach. Wewnątrz budynku przygotowano dla nich również inne rozrywki, takie jak specjalne ściany umożliwiające zabawy klockami i magnesami.

W Factory Warszawa Annopol znajdą się sklepy m.in. takich marek jak: Tommy Hilfiger, Mustang, Adidas, Nike, Reserved, Guess, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi's, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, Wittchen i Digel. W centrum będzie działała również popularna drogeria Rossmann, restauracja Sphinx, a także pierwszy w Warszawie salon Smyka działający w formule wyprzedażowej i park rozrywki dla dzieci Jupi Park.

Na terenie całego centrum można korzystać z bezprzewodowego internetu. Dla klientów wybudowano parking dla 800 samochodów.

Inwestycja została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, potwierdzonymi certyfikatem środowiskowym BREEAM, przyznanym obiektowi już na etapie projektu.

Budowa Factory Warszawa Annopol, za którego komercjalizację odpowiada Neinver Polska, kosztowała 35 milionów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA