PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fala modernizacji zatacza coraz szersze kręgi

  • Autor: Propertynews.pl
  • 14 cze 2016 12:06

Fala modernizacji zatacza coraz szersze kręgi Rudiger Dany, Atrium European Real Estate Management

Wzmacnianie pozycji obiektu i stałe poszukiwanie potencjału do podnoszenia jego wartości to wyzwanie, które jest koniecznością dla przetrwania inwestycji handlowej. Jak tłumaczy w rozmowie z Propertynews.pl Rudiger Dany, dyrektor operacyjny Atrium European Real Estate Management, Atrium robi wszystko, by sprostać wyzwaniom.

REKLAMA

- Ważne jest, by infrastruktura obiektu, taka jak parkingi, pomieszczenia i strefy wypoczynkowe, punkty informacyjne, wayfindery, były nowoczesne, interaktywne i intuicyjne. Aby polityka zarządzania była spójna i przemyślana - należy planować ją na wiele lat do przodu - tłumaczy Rudiger Dany.

Jak tłumaczy, Atrium w ostatnim czasie dokonało wielu ważnych zmian w swoich centrach. - Cały czas pracujemy nad rozbudową i modernizacją Atrium Promenada. W ubiegłym roku zakończyliśmy powiększanie Atrium Copernicus w Toruniu, a obecnie prowadzimy prace remodelingowe salonów w starszej części obiektu, tak by utrzymywały nowy standard architektoniczny. W chwili obecnej modernizujemy też parking podziemny w Atrium Reduta w Warszawie, wprowadzając nowe rozwiązania wizualne i bardziej intuicyjny system oznakowania - komentuje przedstawiciel Atrium.

- W ostatnim czasie rearanżacji poddane zostały także strefy gastronomiczne w Focus Mall Bydgoszcz i Atrium Felicity. W Atrium Plejada w Bytomiu pod koniec ub. roku zaprojektowaliśmy i uruchomiliśmy przestrzeń do co-workingu, a Atrium Mosty w Płocku wzbogaciło się o pokoje dla rodziców z dziećmi. Podobne modernizacje planujemy także w pozostałych centrach - dodaje Dany.

Celem Atrium jest przede wszystkim spełnienie potrzeb swoich klientów. - Zawsze musimy być o krok przed konkurencją. Każdy z naszych obiektów ma swoją specyfikę i kluczową grupę docelową, i to właśnie do nich dopasowujemy strategię długofalowego rozwoju. „Retail is detail”, co oznacza, że troszczymy się o każdy aspekt biznesu - zapewnia dyrektor w Atrium.

Już niebawem cały wywiad z Rudigerem Dany na Propertynews.pl


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA