PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fala najemców przybiła do Portu Łódź, ale następna już na horyzoncie

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2016 14:18

Fala najemców przybiła do Portu Łódź, ale następna już na horyzoncie fot. Port Łódź

Port Łódź nie ma powodów do narzekań. Blisko 1,7 tys. mkw. wynajętej powierzchni i podpisane umowy z kolejnymi najemcami na prawie 2 tys. mkw. – tak przedstawia się podsumowanie tegorocznej komercjalizacji centrum należącego do IKEA Centres Polska.

REKLAMA

W ostatnich miesiącach portfolio najemców Portu Łódź powiększyło się o nowe popularne brandy, takie jak: Samsung, Flügger Farby, Martes Sport, Vox, Blikle, Vistula, MMER czy restauracja Olimp, która zostanie otwarta jeszcze w tym roku. Powierzchnie swoich sklepów znacznie zwiększyły także obecne już wcześniej w centrum marki Big Star, Monnari, Eurofirany, Ziaja oraz Wasabi Sushi to Go.

Zarząd Portu Łódź podpisał też umowy na wynajem powierzchni z kolejnymi najemcami. Niedługo ofertę łódzkiego centrum uzupełni duńska sieć dekoracyjna Jysk oraz operator telefonii komórkowej Virgin Mobile. - Mamy świadomość, że oferta centrum powinna być różnorodna dlatego w Porcie Łódź mamy nie tylko modę ale też elektronikę, wyposażenie wnętrz, akcesoria czy też artykuły kosmetyczne. Na bieżąco analizujemy nasz tenant mix i wyniki przeprowadzanych wśród klientów badań, tak aby w pełni zaspokoić ich potrzeby konsumenckie. Dążymy do posiadania w ofercie międzynarodowych światowych marek, gdyż to one w dużym stopniu generują traffic, nie zapominamy jednak też o lokalnych brandach, które jakością doskonale konkurują z potentatami - mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź. - Ten rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem komercjalizacji naszego centrum, mamy w ofercie obecnie ponad 150 znakomitych marek, które z pewnością zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających klientów – podsumowuje dyrektor Portu Łódź.

Port Łódź jest czwartym co do wielkości w Polsce obiektem handlowo-usługowo- rekreacyjnym. Centrum posiada 103 tysiące mkw. powierzchni, w tym 7 tysięcy mkw. Patio ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci oraz 33 tysiące mkw. sklepu IKEA – drugiego co do wielkości takiego formatu w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.