PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fala najemców przybiła do Portu Łódź, ale następna już na horyzoncie

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 lis 2016 14:18

Fala najemców przybiła do Portu Łódź, ale następna już na horyzoncie fot. Port Łódź

Port Łódź nie ma powodów do narzekań. Blisko 1,7 tys. mkw. wynajętej powierzchni i podpisane umowy z kolejnymi najemcami na prawie 2 tys. mkw. – tak przedstawia się podsumowanie tegorocznej komercjalizacji centrum należącego do IKEA Centres Polska.

REKLAMA

W ostatnich miesiącach portfolio najemców Portu Łódź powiększyło się o nowe popularne brandy, takie jak: Samsung, Flügger Farby, Martes Sport, Vox, Blikle, Vistula, MMER czy restauracja Olimp, która zostanie otwarta jeszcze w tym roku. Powierzchnie swoich sklepów znacznie zwiększyły także obecne już wcześniej w centrum marki Big Star, Monnari, Eurofirany, Ziaja oraz Wasabi Sushi to Go.

Zarząd Portu Łódź podpisał też umowy na wynajem powierzchni z kolejnymi najemcami. Niedługo ofertę łódzkiego centrum uzupełni duńska sieć dekoracyjna Jysk oraz operator telefonii komórkowej Virgin Mobile. - Mamy świadomość, że oferta centrum powinna być różnorodna dlatego w Porcie Łódź mamy nie tylko modę ale też elektronikę, wyposażenie wnętrz, akcesoria czy też artykuły kosmetyczne. Na bieżąco analizujemy nasz tenant mix i wyniki przeprowadzanych wśród klientów badań, tak aby w pełni zaspokoić ich potrzeby konsumenckie. Dążymy do posiadania w ofercie międzynarodowych światowych marek, gdyż to one w dużym stopniu generują traffic, nie zapominamy jednak też o lokalnych brandach, które jakością doskonale konkurują z potentatami - mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź. - Ten rok możemy zaliczyć do bardzo udanych pod względem komercjalizacji naszego centrum, mamy w ofercie obecnie ponad 150 znakomitych marek, które z pewnością zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających klientów – podsumowuje dyrektor Portu Łódź.

Port Łódź jest czwartym co do wielkości w Polsce obiektem handlowo-usługowo- rekreacyjnym. Centrum posiada 103 tysiące mkw. powierzchni, w tym 7 tysięcy mkw. Patio ze sceną, fontanną i strefami zabaw dla dzieci oraz 33 tysiące mkw. sklepu IKEA – drugiego co do wielkości takiego formatu w Polsce.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA