PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fala radości w centrach handlowych. Unibail-Rodamco rusza z europejską kampanią

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 10 paź 2017 11:37

Fala radości w centrach handlowych. Unibail-Rodamco rusza z europejską kampanią Arkadia, Unibail-Rodamco, mat. prasowe

Grupa Unibail-Rodamco wdraża właśnie we wszystkich swoich europejskich centrach handlowych kampanię Smile. To kolejna odsłona cyklu Unexpected, który to od lat gości w kampaniach marketingowych grupy.

REKLAMA

Grupa Unibail-Rodamco, wiodący zarządca centrów handlowych w Europie, wpuszcza do swoich obiektów falę radości za pomocą swojej pierwszej ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej zatytułowanej „Unexpected Smile”. Inicjatywa będzie nowym dodatkiem do kampanii „Unexpected Shopping” stworzonej przez agencję BETC Shopper. Jej celem jest sprawienie, by uczucie radości stało się w tym miesiącu zaraźliwe wśród odwiedzających centra handlowe. Inicjatywa będzie realizowana w 7 krajach i 33 centrach handlowych, z których 14 zlokalizowanych jest we Francji.

Dzisiejsze centra handlowe to już nie tylko miejsca, w których robimy zakupy. W ciągu ostatnich lat Unibail-Rodamko zmieniła swoje centra w wyjątkowe miejsca, w których dobrze spędza się czas – miejsca zapewniające odwiedzającym wyjątkowe doświadczenia wykraczające poza same zakupy. Każda wizyta w centrum jest więc okazją do doświadczenia wyjątkowych chwil.

Zgodnie z tymi założeniami pierwsze nagranie z serii „Unexpected Shopping” zobrazowało uczucie zaskoczenia i radości z rzeczy nieoczekiwanej, pokazując wybuch spontanicznego śmiechu na widok czegoś zaskakującego. Co to było? To tajemnica. Konsekwencją jest śmiech – emocja spontaniczna, uniwersalna i zaraźliwa, możliwa do doświadczenia w centrach Unibail-Rodamco.

– Kreatywnym pomysłem kampanii jest stworzenie atmosfery, która będzie dominowała w centrach Unibail-Rodamco, a także jej jak najbardziej konkretnych efektów: jednoczesnego poczucia bliskości i swobodnego samopoczucia, które pozwala na dobrą zabawę, przeżycie zaskoczenia, śmiech i bycie sobą... Te elementy są niezbędne, zwłaszcza obecnie – mówi Antoine Choque, Creative Director w agencji BETC Shopper.

Ta kampania odbiega od typowych, marketingowych szablonów i jest zbudowana wokół jednej, wyraźnej koncepcji: śmiechu. Pomysł polega na pokazaniu „prawdziwego wizerunku śmiechów i uśmiechów” dzięki sfilmowaniu na miejscu spontanicznych reakcji ludzi w różnym wieku, o różnej stylistyce i narodowości. Widzimy ich oczekiwanie, zaciekawiony wyraz twarzy, a potem niespodziankę i błysk w oczach, ożywiony wzrok i w końcu uśmiech, po którym następuje szalony wybuch śmiechu w reakcji na to, co nieoczekiwane. Nagranie ma za zadanie pokazać emocjami i zabawę, autentyczny wyraz twarzy wchodzącej w fazę śmiechu, a także ruchy ciała i ogólną posturę osoby filmowanej.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA