Fashion House Piaseczno znów powiększy ofertę markowych sklepów

W Fashion House w Piasecznie pojawią się cztery nowe marki: Calvin Klein, Salewa, Pandora i New Balance. Zajmą łącznie powierzchnię ponad 500 mkw.
Cztery nowe umowy najmu podpisały marki Calvin Klein, Salewa, Pandora i New Balance.
Salon marki Calvin Klein zajmie 215 mkw. i znacząco wzbogaci segment luksusowych brandów odzieżowych, który jest wyróżnikiem i siłą oferty handlowej centrum outletowego w Piasecznie.
Nową umowę najmu z obiektem podpisała również marka Salewa, produkująca i dystrybuująca odzież oraz obuwie dla osób uprawiających turystykę górską. Zajmuje ona lokal o wielkości ok. 175 mkw., który został otwarty na początku maja br.
Kolejną marką, dołączającą do grona najemców outletu, jest amerykańska firma New Balance, produkująca obuwie i odzież sportową. Sklep tej sieci zajmie ponad 100 mkw. GLA i zostanie otwarty latem tego roku.
Segment jubilerski, który tworzą aktualnie takie marki jak Swiss, Yes czy Aland, wzmocni zaś duńska firma biżuteryjna Pandora, słynąca ze swojej kolekcji bransoletek, które każdy klient może dowolnie samodzielnie skomponować i zaprojektować. Salon marki zajmie 38 mkw., a jego otwarcie odbyło się na początku tego miesiąca.
– Jesteśmy dumni z zaufania, jakim obdarzają nas kolejni najemcy, otwierający swoje lokale
w naszym centrum. Widzimy, że pomysł stworzenia unikatowego konceptu outletowego, dedykowanego klientowi, który poszukuje asortymentu z wysokiej półki, był dobrą decyzją – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. – Warszawa i okolice są rynkiem dość mocno nasyconym, jednak dobrze zaplanowany i skomercjalizowany obiekt outletowy doskonale się w niego wpasowuje, czego potwierdzeniem są stale rosnące wyniki odwiedzalności i sprzedaży naszego obiektu w Piasecznie - podsumowuje D. Rutkowski.
Centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Center Warsaw w Piasecznie zostało otwarte w 2005 roku. Na ponad 17 tys. mkw. powierzchni GLA swoje miejsce znalazło ponad 120 lokali.

- EUR -0,03% 4,17 zł
- CHF -0,08% 3,48 zł
- USD -0,08% 3,37 zł
-
CZ 17:06
Wiecha zawisła na centrum logistycznym Zalando pod Łodzią
-
CZ 16:28
Wadowicka w nowej odsłonie
-
CZ 15:57
Będzie due diligence lotniska w Modlinie
-
CZ 15:54
Nowe centrum logistyczne Poczty Polskiej jeszcze w tym roku
-
CZ 15:51
Rekordowa liczba przeładunków w Porcie Gdańsk
-
CZ 15:32
MMG Centers Kołobrzeg kompletuje najemców
-
CZ 15:18
Arcona Property skoncentrowany na Polsce
-
CZ 15:08
Europejski w rękach doradców
-
CZ 14:48
Podatek minimalny - jak przyjął go rynek ?
-
ŚR 10:40
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
Panattoni bije rekordy z Leroy Merlin. Budują największy magazyn w Polsce
-
Mango szykuje otwarciową ofensywę. Galeria Ostrowiec wśród nowych lokalizacji
-
Ponad 80 marek i 41 tys. mkw. w sercu miasta. Oto nowa Galeria Centrum
-
Hotelarze na zakupach
-
Chińska sieć hotelowa rusza na podbój Europy
-
State Street bierze cały biurowiec. To tylko zaostrza apetyt Ghelamco na Kraków
-
Dekpol celuje w nowy rynek. Zbuduje kolejny hotel
-
Motoryzacyjny gigant w nowej siedzibie
-
Kapitał w drodze do Polski. Jesteśmy jednym z głównych hubów inwestycyjnych w regionie
-
Pierwsza w Polsce transakcja sprzedaży portfela parków handlowych sfinalizowana - portfolio HopStop sprzedane
-
1
LPP na sprzedażowej fali
-
2
Rondo Wiatraczna kompletuje najemców
-
3
Dobre prognozy dla TXM, słabsze dla Gino Rossi i Monnari
-
4
Mohito pod nowym stołecznym adresem
-
5
Focus Park wzmacnia ofertę o elektromarket
-
6
Kolejny efekt zakazu handlu w niedziele? Odzieżowy potentat nie wyklucza próby renegocjacji czynszów
-
7
Last minute jest passe. Jak Polacy planują wakacje?
-
8
Chcemy być w stolicach świata mody
-
9
Nowe marki w Rybnik Plaza
-
10
LPP? Skanska? Tatry Mouintain Resort? IKEA? A może JP Morgan? Wybierz najlepszego inwestora!