PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fashion House Piaseczno znów powiększy ofertę markowych sklepów

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 maj 2015 17:29

Fashion House Piaseczno znów powiększy ofertę markowych sklepów Fashion House Piaseczno

W Fashion House w Piasecznie pojawią się cztery nowe marki: Calvin Klein, Salewa, Pandora i New Balance. Zajmą łącznie powierzchnię ponad 500 mkw.

REKLAMA

Cztery nowe umowy najmu podpisały marki Calvin Klein, Salewa, Pandora i New Balance.

Salon marki Calvin Klein zajmie 215 mkw. i znacząco wzbogaci segment luksusowych brandów odzieżowych, który jest wyróżnikiem i siłą oferty handlowej centrum outletowego w Piasecznie.

Nową umowę najmu z obiektem podpisała również marka Salewa, produkująca i dystrybuująca odzież oraz obuwie dla osób uprawiających turystykę górską. Zajmuje ona lokal o wielkości ok. 175 mkw., który został otwarty na początku maja br.

Kolejną marką, dołączającą do grona najemców outletu, jest amerykańska firma New Balance, produkująca obuwie i odzież sportową. Sklep tej sieci zajmie ponad 100 mkw. GLA i zostanie otwarty latem tego roku.

Segment jubilerski, który tworzą aktualnie takie marki jak Swiss, Yes czy Aland, wzmocni zaś duńska firma biżuteryjna Pandora, słynąca ze swojej kolekcji bransoletek, które każdy klient może dowolnie samodzielnie skomponować i zaprojektować. Salon marki zajmie 38 mkw., a jego otwarcie odbyło się na początku tego miesiąca.

– Jesteśmy dumni z zaufania, jakim obdarzają nas kolejni najemcy, otwierający swoje lokale
w naszym centrum. Widzimy, że pomysł stworzenia unikatowego konceptu outletowego, dedykowanego klientowi, który poszukuje asortymentu z wysokiej półki, był dobrą decyzją – mówi Dawid Rutkowski, Head of Asset Management Retail, Peakside Polonia Management. – Warszawa i okolice są rynkiem dość mocno nasyconym, jednak dobrze zaplanowany i skomercjalizowany obiekt outletowy doskonale się w niego wpasowuje, czego potwierdzeniem są stale rosnące wyniki odwiedzalności i sprzedaży naszego obiektu w Piasecznie - podsumowuje D. Rutkowski.

Centrum wyprzedażowe Fashion House Outlet Center Warsaw w Piasecznie zostało otwarte w 2005 roku. Na ponad 17 tys. mkw. powierzchni GLA swoje miejsce znalazło ponad 120 lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA