PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fashion Outlet Kraków kompletuje najemców. Nowa koncepcja na zachętę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 cze 2017 10:15

Fashion Outlet Kraków kompletuje najemców. Nowa koncepcja na zachętę Fashion Outlet Kraków

Choć ukończenie nowego centrum Fashion Outlet Kraków planowane jest dopiero w 2018 roku, blisko 50 proc. powierzchni centrum znalazło już najemców.

REKLAMA

Inwestycja, która docelowo dostarczy na rynek 30 tys. mkw. wysokiej klasy powierzchni, połączy w sobie optymalną śródmiejską lokalizację z bogatą ofertą marek modowych oraz punktów usługowo-rekreacyjnych, a także szeroką ofertą restauracyjną. Wśród najemców centrum znajdą się atrakcyjne marki modowe i sportowe oraz marki premium. W części restauracyjno-rozrywkowej znajdą się między innymi: McDonald’s, Fitness Platinium, Pink Bowling, oraz duży kreatywny plac zabaw. Wśród innych najemców można wymienić Drogerię Rossmann, Media Expert oraz Cinema City, operatora 9-cio salowego kina IMAX, z którym podpisano długoterminową umowę najmu.

– Fashion Outlet Kraków jest zupełnie nową koncepcją na polskim rynku i jednocześnie nowym standardem jakości powierzchni handlowej, która łączy w sobie zalety nowoczesnej galerii i centrum outletowego. Realizowana przez nas inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, aby w pełni sprostać rosnącym wymaganiom najemców poszukujących atrakcyjnej, dobrze zlokalizowanej i zyskownej powierzchni handlowej. Cieszymy się z faktu, że najemcy obejmując już połowę powierzchni centrum doceniają naszą koncepcję i chcą być częścią tego projektu - powiedział Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM.

Inwestorem Fashion Outlet Kraków jest Peakside Capital. Rolę dewelopera i zarządcy obiektu pełni natomiast PRÔM (Peakside ROS Outlet Management). Obecnie portfolio PRÔM obejmuje łącznie 81 tys. mkw., na które składa się 30 tys. mkw. powierzchni handlowej Fashion Outlet Kraków oraz 51 tys. mkw. w ramach trzech centrów outletowych w Warszawie, Sosnowcu i Gdańsku.

- Polscy klienci są coraz bardziej zainteresowani ofertą międzynarodowych marek, które pojawiają się w kraju w ramach oferty centrów outletowych. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie liderów tego segmentu sprzedaży detalicznej. Nasze portfolio ma wciąż olbrzymi potencjał do dalszego wzrostu, więc chcemy dalej blisko współpracować z markami oraz partnerami biznesowymi i umacniać pozycję PRÔM jako czołowego operatora centrów outletowych – mówi Dawid Rutkowski, dyrektor zarządzający PRÔM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA