PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fashion Outlet Kraków kompletuje najemców. Nowa koncepcja na zachętę

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 cze 2017 10:15

Fashion Outlet Kraków kompletuje najemców. Nowa koncepcja na zachętę Fashion Outlet Kraków

Choć ukończenie nowego centrum Fashion Outlet Kraków planowane jest dopiero w 2018 roku, blisko 50 proc. powierzchni centrum znalazło już najemców.

REKLAMA

Inwestycja, która docelowo dostarczy na rynek 30 tys. mkw. wysokiej klasy powierzchni, połączy w sobie optymalną śródmiejską lokalizację z bogatą ofertą marek modowych oraz punktów usługowo-rekreacyjnych, a także szeroką ofertą restauracyjną. Wśród najemców centrum znajdą się atrakcyjne marki modowe i sportowe oraz marki premium. W części restauracyjno-rozrywkowej znajdą się między innymi: McDonald’s, Fitness Platinium, Pink Bowling, oraz duży kreatywny plac zabaw. Wśród innych najemców można wymienić Drogerię Rossmann, Media Expert oraz Cinema City, operatora 9-cio salowego kina IMAX, z którym podpisano długoterminową umowę najmu.

– Fashion Outlet Kraków jest zupełnie nową koncepcją na polskim rynku i jednocześnie nowym standardem jakości powierzchni handlowej, która łączy w sobie zalety nowoczesnej galerii i centrum outletowego. Realizowana przez nas inwestycja została zaprojektowana w taki sposób, aby w pełni sprostać rosnącym wymaganiom najemców poszukujących atrakcyjnej, dobrze zlokalizowanej i zyskownej powierzchni handlowej. Cieszymy się z faktu, że najemcy obejmując już połowę powierzchni centrum doceniają naszą koncepcję i chcą być częścią tego projektu - powiedział Thomas Reichenauer, dyrektor zarządzający PRÔM.

Inwestorem Fashion Outlet Kraków jest Peakside Capital. Rolę dewelopera i zarządcy obiektu pełni natomiast PRÔM (Peakside ROS Outlet Management). Obecnie portfolio PRÔM obejmuje łącznie 81 tys. mkw., na które składa się 30 tys. mkw. powierzchni handlowej Fashion Outlet Kraków oraz 51 tys. mkw. w ramach trzech centrów outletowych w Warszawie, Sosnowcu i Gdańsku.

- Polscy klienci są coraz bardziej zainteresowani ofertą międzynarodowych marek, które pojawiają się w kraju w ramach oferty centrów outletowych. Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w gronie liderów tego segmentu sprzedaży detalicznej. Nasze portfolio ma wciąż olbrzymi potencjał do dalszego wzrostu, więc chcemy dalej blisko współpracować z markami oraz partnerami biznesowymi i umacniać pozycję PRÔM jako czołowego operatora centrów outletowych – mówi Dawid Rutkowski, dyrektor zarządzający PRÔM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.