PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Fashion Outlet Kraków postawił na rozrywkę i stylistykę premium

Fashion Outlet Kraków postawił na rozrywkę i stylistykę premium
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2019 10:14

Restauracje i część rozrywkowa w galerii handlowej wzmacniają pozytywne wrażenia zakupowe i satysfakcję z pobytu, czyli budują pozytywny tzw. customer experience, a to przekłada się na większą odwiedzalność. W powstającym Fashion Outlet Kraków część rozrywkowo-gastronomiczna zajmie bardzo dużo, bo ponad 1/3 powierzchni.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 maj 2019 10:14

Pierwsze outlety powstające w Polsce po 2000 roku składały się niemal wyłącznie z przestrzeni handlowej przeznaczonej dla sklepów i butików. Wg standardów z tamtych lat oferta powinna być ograniczona do sklepów z odzieżą, w strategiach outletów nie było miejsca na rozrywkę, a gastronomia była dostępna w szczątkowej formie. Odwiedzający przychodzili do outletów niemal wyłącznie w celach zakupowych, spędzali tam stosunkowo niewiele czasu, a jeśli coś jedli to korzystali z oferty typu fast food w małych stoiskach. Po 15 latach funkcjonowania centrów wyprzedażowych zachowania i oczekiwania konsumentów zmieniły się. Nowoczesne outlety to nie tylko miejsce zakupów w dobrych cenach, ale też przestrzeń, gdzie przyjeżdżamy spędzić wolny czas, czasem kilka godzin lub nawet większą część dnia. Wg najnowszych trendów zakupy w outletach to już nie tylko wypełnianie bieżących potrzeb, ale także rodzaj rozrywki. Bardziej typowe formy przyjemnego spędzania czasu, pyszny posiłek lub drink mogą być świetnym dopełnieniem udanych zakupów w outletowych cenach.

- Zarządzamy inwestycjami w outlety w 7 krajach i już kilka lat temu zauważyliśmy, że w naszych obiektach w Europie Zachodniej np. w Niemczech, Hiszpanii czy Portugalii konsumenci oczekują rozszerzenia warstwy zakupowej o komponent rozrywkowy. Ten model realizujemy też w Polsce, w powstającym obiekcie w Krakowie, który wytycza nowe wzorce pod względem proporcji powierzchni zakupowej i rozrywkowo-gastronomicznej. W Polsce to ciągle jednak nowość, w tym zakresie przecieramy szlaki - mówi Dawid Rutkowski z PRÔM PEAKSIDE ROS Outlet Management.

Najemcy, którzy w Fashion Outlet Kraków będą sprzyjać spędzaniu w obiekcie czasu nie tylko na zakupach, to zarówno miejsca rozrywki takie jak wielosalowe kino, klub fitness i kręgielnia (odpowiednio Cinema City, Fitness Platinium, Pink Bowling), ale także strefa restauracji (powiększona w stosunku do obiektu przed przebudową), w której znajdą się m.in. McDonald’s czy Thai Express.

- Myślimy również o dużym centrum rozrywkowym dla dzieci i tych osób, które nie czerpią pozytywnej energii z robienia zakupów w takim stopniu jak większość naszych klientów. Chcemy, żeby cała rodzina cieszyła się z czasu spędzonego w Fashion Outlet Kraków – dodaje Dawid Rutkowski.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.174.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.