PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

FemeStage znów w akcji. Do końca roku trzy nowe salony

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2015 12:11

FemeStage znów w akcji. Do końca roku trzy nowe salony fot. FemeStage Eva Minge

Odzieżowa sieć FemeStage Eva Minge powiększyła się o kolejną lokalizację. 5 grudnia otwarty został salon w Pile w CH Atrium Kasztanowa. To już 15. punkt FemeStage na terenie Polski. Do końca roku powstaną jeszcze trzy: w Łodzi, Starogardzie Gdańskim i Warszawie.

REKLAMA

FemeStage to marka rozwijana przez grupę Esotiq & Henderson, która współpracuje z Ewą Minge. Marka miała premierę w kwietniu, podczas Fashion Week w Łodzi. Od tej pory rozwija się w całej Polsce. W październiku otwarty został pierwszy salon w Warszawie, w MODO Domy Mody. Kolejne powstały w listopadzie w Bydgoszczy, w CH Zielone Arkady, oraz w gdyńskim centrum Riviera.

Notowana na GPW grupa Esotiq & Henderson zainteresowana jest rozwojem swojej marki w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców. – Bardzo mi zależy, by pojawiły się także w mniejszych miastach. Sama przecież mieszkam w Zielonej Górze – mówi Ewa Minge, dyrektor kreatywna marki FemeStage.

– Do końca 2015 roku planujemy mieć 18 sklepów tej marki. Choć pierwsze otwarcia salonów FemeStage nastąpiły dopiero w kwietniu tego roku, ta marka po III kwartale odpowiadała już za połowę wzrostu powierzchni handlowej grupy Esotiq & Henderson z ostatnich 12 miesięcy – dodaje Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

W grudniu mają powstać jeszcze trzy punkty FemeStage na terenie Polski. Kolejne lokalizacje
to Łódź (Galeria Łódzka), Starogard Gdański i Warszawa (CH Atrium Reduta). W pierwszym etapie rozwoju sieci FemeStage grupa Esotiq & Henderson koncentrowała się na otwieraniu własnych salonów. Dziś stawia także na franczyzę. Na tym modelu, który doskonale sprawdził się w przypadku sieci Esotiq (z 244 sklepów 204 to franczyza – dane na koniec III kwartału 2015 r.), grupa oprze się w kolejnym etapie rozwoju sieci odzieżowej.

– Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

Do tej pory w sieci FemeStage działają już dwa salony franczyzowe – w Krakowie i w Rzeszowie.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA