PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Firmy odzieżowe przeznaczają na reklamę więcej niż w roku ubiegłym. Wyjątkiem LPP

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 22 wrz 2014 09:21

W pierwszych siedmiu miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) firm z sektora odzieży i dodatków były o 11 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowa budżetów trafia do prasy, a jedna trzecia do telewizji. Najwięcej zainwestowały w promocję firmy Calz Polska oraz H&M Polska, natomiast spadły wydatki LPP i OWL. - podaje portal Wirtualne Media.

REKLAMA

Od stycznia do lipca br. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) firm z branży odzieżowej wyniosły 157,76 mln zł. To o 15,38 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 10,8 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Największe budżety miały polskie oddziały koncernów Calz (do którego należą marki Calzedonia i Intimissimi) oraz H&M Hennes & Mauritz. Pierwsza wydała 23,42 mln zł, o 761,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej (3,3 proc. w górę), natomiast druga - 22,88 mln zł, aż o 11,14 mln zł więcej niż przed rokiem (w górę o 95 proc.).

Procentowo podobne wzrosty jak H&M zanotowały C&A Polska i Big Star. Wydatki pierwszej firmy podskoczyły o 96,2 proc. (z 4,08 do 8 mln zł), a drugiej - o 116,1 proc. (z 1,28 do 2,77 mln zł).

W dziesiątce największych reklamodawców spadki zanotowały jedynie LPP (producent m.in. Reserved, Cropp, House i Mohito) oraz OWL International. Cennikowe inwestycje pierwszej spółki zmalały o 2,14 mln zł, do 7,59 mln zł (to 22 proc. w dół), natomiast drugiej - o 134,8 tys. zł, do 2,99 mln zł (spadek o 4,3 proc.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA