PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Firmy odzieżowe przeznaczają na reklamę więcej niż w roku ubiegłym. Wyjątkiem LPP

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 22 wrz 2014 09:21

W pierwszych siedmiu miesiącach br. cennikowe wydatki reklamowe (bez internetu) firm z sektora odzieży i dodatków były o 11 proc. wyższe niż rok wcześniej. Prawie połowa budżetów trafia do prasy, a jedna trzecia do telewizji. Najwięcej zainwestowały w promocję firmy Calz Polska oraz H&M Polska, natomiast spadły wydatki LPP i OWL. - podaje portal Wirtualne Media.

REKLAMA

Od stycznia do lipca br. cennikowe wydatki reklamowe (bez uwzględnienia internetu) firm z branży odzieżowej wyniosły 157,76 mln zł. To o 15,38 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 10,8 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Największe budżety miały polskie oddziały koncernów Calz (do którego należą marki Calzedonia i Intimissimi) oraz H&M Hennes & Mauritz. Pierwsza wydała 23,42 mln zł, o 761,2 tys. zł więcej niż rok wcześniej (3,3 proc. w górę), natomiast druga - 22,88 mln zł, aż o 11,14 mln zł więcej niż przed rokiem (w górę o 95 proc.).

Procentowo podobne wzrosty jak H&M zanotowały C&A Polska i Big Star. Wydatki pierwszej firmy podskoczyły o 96,2 proc. (z 4,08 do 8 mln zł), a drugiej - o 116,1 proc. (z 1,28 do 2,77 mln zł).

W dziesiątce największych reklamodawców spadki zanotowały jedynie LPP (producent m.in. Reserved, Cropp, House i Mohito) oraz OWL International. Cennikowe inwestycje pierwszej spółki zmalały o 2,14 mln zł, do 7,59 mln zł (to 22 proc. w dół), natomiast drugiej - o 134,8 tys. zł, do 2,99 mln zł (spadek o 4,3 proc.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.