PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Fitness w wielkim formacie

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 mar 2017 12:19

Fitness w wielkim formacie CityFit

Do grona najemców Wroclavii dołączył klub fitness – CityFit. Odwiedzający Wroclavię będą mogli korzystać z dostępnego 24 godziny na dobę sprzętu treningowego, a także z zajęć grupowych, strefy relaksu i strefy pomiaru postępów treningowych.

REKLAMA

- Cieszymy się, że CityFit dołączyło do grona najemców Wroclavii i wzbogaci szeroką ofertę rozrywkową naszego centrum, obok kina Cinema City z IMAXem, restauracji i kawiarni oraz licznych stref wypoczynku. Poziom usług świadczonych przez CityFit idealnie wpisuje się w nasz 4-gwiazdkowy znak jakości – mówi Dorothy Sydor, Director of Leasing Poland.

Klub CityFit we Wroclavii będzie o powierzchni 1 800 mkw. zostanie podzielone na strefy treningowe, wśród których znajdzie się m.in. strefa relaksu oraz strefa Fit Test, umożliwiająca pomiary postępów treningowych. Klubowicze będą mogli korzystać również z zajęć grupowych w cenie karnetu oraz licznych udogodnień, takich jak fontanny z darmową wodą filtrowaną czy automaty z napojami i zdrowymi przekąskami. Klub zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Wroclavii, w pobliżu H&M, Smyk i GoSport.

We Wroclavii sfinalizowano już umowy na 80 proc. powierzchni najmu. W centrum znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder, a także największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay). Klienci będą mogli we Wroclavii wybierać spośród szerokiego grona marek biżuteryjnych (Apart, Yes, W.Kruk, BijouBrigitte, Pandora, Lilou i Verona) oraz bieliźnianych (Intimissimi, Calzedonia, Oysho, i Triumph). Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie szeroki wybór restauracji i kawiarni, zarówno tych wrocławskich, m.in. Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, jak i sieciowych: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. We Wroclavii pojawią się także sklepy spożywcze – Carrefour i Biedronka oraz ze sprzętem elektronicznym – Media Markt i RTV Euro AGD, a także dziesiątki innych.

Wroclavia to powstający w sercu Dolnego Śląska nowoczesny kompleks handlowo-biurowy
zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus. Otwarcie centrum planowane jest na październik 2017 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA