PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Focus Mall Piotrków Trybunalski notuje wzrost obrotów i frekwencji

  • Autor: Propertynews.pl
  • 29 cze 2011 09:29

Galeria handlowo-rozrywkowa Focus Mall Piotrków Trybunalski, zanotowała w maju tego roku wyraźny wzrost obrotów i frekwencji w stosunku do tego samego miesiąca 2010 r. Obroty centrum, liczone dla całej powierzchni obiektu, podniosły się o ponad 12 proc.

REKLAMA

Jednocześnie wzrost wskaźnika obrotów na mkw. wyniósł w tym miesiącu ponad 18,5 proc. W górę poszła także odwiedzalność centrum - tu wskaźnik wzrósł o prawie 7,5 proc.

- Takie wyniki są bardzo dobrą prognozą na przyszłość. Tym bardziej, że nie jest to przypadek. Od początku roku obserwujemy systematyczny wzrost wyników osiąganych przez tą galerię. W okresie styczeń - maj 2011 obrót całkowity generowany przez sklepy znajdujące się w Focus Mall Piotrków Trybunalski podniósł się o niemal 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r. Natomiast wskaźnik obrotów liczony z mkw. powierzchni GLA wzrósł o 16 proc. - wylicza Aleksandra Kuczyńska, dyrektor operacyjny spółki Alfa Asset Management, zarządzającej galerią Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA