PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Format convenience zawojuje kolejną część rynku

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 sie 2017 10:19

Format convenience zawojuje kolejną część rynku Atut

Na rozwój formatu convenience wpływają trendy konsumenckie, zachowania zakupowe i preferencje klientów m.in. potrzeba realizacji szybkich zakupów, komfortu i dogodnej lokalizacji. W najbliższych latach będzie to najszybciej rosnący segment nowoczesnego handlu.

REKLAMA

Centra handlowe Atut w formacie convenience shopping center idealnie wpisują się w zurbanizowaną przestrzeń miast i osiedli mieszkaniowych. A przede wszystkim w potrzeby ich mieszkańców.
Odpowiednia lokalizacja, zdefiniowanie i zrozumienie potrzeb i stylu życia konsumentów to klucz do sukcesu obiektu handlowego. Przyjazne i wygodne budynki typu strip mall nie bez powodu stają się coraz popularniejszym formatem w Polsce. To idealne miejsca na codzienne, podstawowe i szybkie zakupy. O ich przewadze decyduje kilka czynników. Jednym z nich jest z pewnością wygodny dostęp do obiektu. Możliwość wejścia do wybranego sklepu bezpośrednio z parkingu, ale także łatwy dostęp pieszo czy komunikacją miejską, to bez wątpienia ogromny atut tego typu obiektów. Nie mniej istotne jest zrozumienie zwyczajów zakupowych klientów. To w jaki sposób robią zakupy, jakie są ich potrzeby i oczekiwania dotyczące oferty i podążający w ślad za tym tenant mix decydują o tym, czy klienci wybierają centrum jako miejsce realizacji swoich codziennych potrzeb.

- Na rozwój formatu convenience wpływają trendy konsumenckie, zachowania zakupowe i preferencje klientów m.in. potrzeba realizacji szybkich zakupów, komfortu i dogodnej lokalizacji. W najbliższych latach będzie to najszybciej rosnący segment nowoczesnego handlu. Regularnie wzrasta również sprzedaż w tym segmencie i może wkrótce zająć 11 proc. rynku - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Klienci cenią sobie bliskość obiektów, w których znajdują się sklepy i punkty usługowe pierwszej potrzeby: operator spożywczy, drogeria, księgarnia, sklep odzieżowy, apteka, kiosk z prasą, bank, sklep z akcesoriami do domu czy punkt gastronomiczny. Dostęp do podstawowej oferty w jednym miejscu i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że odwiedzają je kilka razy w tygodniu i realizują tu swoje podstawowe zakupy. Współczesny konsument żyje szybko, dłużej i więcej pracuje, coraz częściej prowadzi też jednoosobowe gospodarstwo domowe i chce zakupić potrzebne produkty bardzo szybko np. w drodze z pracy do domu. Poza wygodną lokalizacją sklepu i dostępną powierzchnią parkingową ważne jest dla niego również spełnienie oczekiwań dobrej ceny i jakości produktów.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA