PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Format convenience zawojuje kolejną część rynku

  • Autor: propertynews.pl
  • 17 sie 2017 10:19

Format convenience zawojuje kolejną część rynku Atut

Na rozwój formatu convenience wpływają trendy konsumenckie, zachowania zakupowe i preferencje klientów m.in. potrzeba realizacji szybkich zakupów, komfortu i dogodnej lokalizacji. W najbliższych latach będzie to najszybciej rosnący segment nowoczesnego handlu.

REKLAMA

Centra handlowe Atut w formacie convenience shopping center idealnie wpisują się w zurbanizowaną przestrzeń miast i osiedli mieszkaniowych. A przede wszystkim w potrzeby ich mieszkańców.
Odpowiednia lokalizacja, zdefiniowanie i zrozumienie potrzeb i stylu życia konsumentów to klucz do sukcesu obiektu handlowego. Przyjazne i wygodne budynki typu strip mall nie bez powodu stają się coraz popularniejszym formatem w Polsce. To idealne miejsca na codzienne, podstawowe i szybkie zakupy. O ich przewadze decyduje kilka czynników. Jednym z nich jest z pewnością wygodny dostęp do obiektu. Możliwość wejścia do wybranego sklepu bezpośrednio z parkingu, ale także łatwy dostęp pieszo czy komunikacją miejską, to bez wątpienia ogromny atut tego typu obiektów. Nie mniej istotne jest zrozumienie zwyczajów zakupowych klientów. To w jaki sposób robią zakupy, jakie są ich potrzeby i oczekiwania dotyczące oferty i podążający w ślad za tym tenant mix decydują o tym, czy klienci wybierają centrum jako miejsce realizacji swoich codziennych potrzeb.

- Na rozwój formatu convenience wpływają trendy konsumenckie, zachowania zakupowe i preferencje klientów m.in. potrzeba realizacji szybkich zakupów, komfortu i dogodnej lokalizacji. W najbliższych latach będzie to najszybciej rosnący segment nowoczesnego handlu. Regularnie wzrasta również sprzedaż w tym segmencie i może wkrótce zająć 11 proc. rynku - mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Klienci cenią sobie bliskość obiektów, w których znajdują się sklepy i punkty usługowe pierwszej potrzeby: operator spożywczy, drogeria, księgarnia, sklep odzieżowy, apteka, kiosk z prasą, bank, sklep z akcesoriami do domu czy punkt gastronomiczny. Dostęp do podstawowej oferty w jednym miejscu i indywidualne podejście do klienta sprawiają, że odwiedzają je kilka razy w tygodniu i realizują tu swoje podstawowe zakupy. Współczesny konsument żyje szybko, dłużej i więcej pracuje, coraz częściej prowadzi też jednoosobowe gospodarstwo domowe i chce zakupić potrzebne produkty bardzo szybko np. w drodze z pracy do domu. Poza wygodną lokalizacją sklepu i dostępną powierzchnią parkingową ważne jest dla niego również spełnienie oczekiwań dobrej ceny i jakości produktów.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.