PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Format pop-up stores coraz bardziej popularny

  • Autor: propertynews.pl
  • 20 maj 2015 13:13

Format pop-up stores coraz bardziej popularny NIUMI Pop-Up Store w Starym Browarze

Poznański Stary Browar przygotował na lato nie tylko dziesiątki atrakcji w swoich wnętrzach i parku, ale zadbał też o nową ofertę dla wielbicieli zakupów. Właśnie pojawiły się tu dwa pop-up shopy polskich projektantów - QПШ Robert Kupisz i Niumi Clothes.

REKLAMA

QПШ Robert Kupisz wszedł na polski rynek mody w wielkim stylu w 2011 roku i do dziś jego kolejne kolekcje wzbudzają żywe zainteresowanie. Projektant stawia na styl rockowy - skóry i koszulki z nadrukiem to tylko niektóre produkty, które na stałe weszły do kanonu polskiego współczesnego stylu grunge i streetwear’u. W Starym Browarze w butiku o powierzchni 70 mkw. mieszczącym się w części Pasażu +1, dostępne są najnowsze kolekcje Anarchy (lato 2015) i Opera (zima 2015/2016) oraz linia QПШ Forever.

Niumi Clothes to marka stworzona przez poznańskie projektantki Asię Łupicką i Dorotę Cieszyńską. Dostępna w Starym Browarze kolorowa i energetyczna letnia kolekcja to mieszanka mocnego charakteru i dziewczęcego wdzięku. Butik ma powierzchnię 50 mkw. i także znajduje się w Pasażu +1.

Pop-up shopy będą gościć w Starym Browarze do połowy sierpnia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA