PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Forum Gdańsk przyciąga klientów z zagranicy

Forum Gdańsk przyciąga klientów z zagranicy
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2018 12:41

Prawie 40 proc. z odwiedzających Forum Gdańsk to obcokrajowcy - wynika z ankiety przeprowadzonej na terenie obiektu. Na przełomie sierpnia i września w ramach akcji Forum Świata Forum Gdańsk przeprowadziło sondaż, który pokazał, kto najchętniej odwiedza kompleks.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2018 12:41

W ankiecie wzięło udział prawie 4000 osób, w tym niemal 1400 obcokrajowców. Goście zagraniczni najczęściej przyjeżdżają ze Skandynawii (prawie 22 proc.), Niemiec (10%) i Ukrainy (10 proc.) i najczęściej odwiedzili Forum Gdańsk pierwszy raz (ponad 73 proc.).

Najczęściej Forum Gdańsk odwiedzają kobiety (ponad 60 proc. ankietowanych) w wieku 31-40 lat, które zamieszkują Trójmiasto.

- To bardzo cenne informacje, zarówno dla nas jak i dla najemców – mówi Magdalena Gibney, dyrektor Forum Gdańsk. – Dzięki nim będziemy mogli odpowiednio dopasować ofertę do klientów i lepiej zadbać o ich potrzeby.

Podczas akcji Forum Świata powstała także tablica z mapą Ziemi, na której odwiedzający mogli zaznaczyć miejsce swojego zamieszkania. Aż 1850 gości oznaczyło swój kraj lub miasto na mapie, informując tym samym skąd pochodzą. Najwięcej oznaczeń uzyskał Gdańsk, jednak przypinek nie brakowało w innych obszarach, nawet na terenie Australii czy Chin.

W trakcie badania poruszono również kwestię źródła, z jakiego odwiedzający dowiedzieli się o centrum. Okazało się, że Forum Gdańsk przyciąga wzrok na tle swojego sąsiedztwa, bowiem jednym z najczęstszych powodów odwiedzin było zauważenie kompleksu podczas spaceru czy zwiedzania.

- Bardzo cieszy nas fakt, że Forum Gdańsk przypadło do gustu odwiedzającym – mówi Gibney. – Wyniki ankiety wskazały nam obszary, na jakich musimy się skupić m.in. nieprzerwane dbanie o estetykę miejsca, opiekę nad otaczającą kompleks roślinnością czy dopasowaniem oferty kulturalnej. Zauważyliśmy, że duży odsetek odpowiadających poznało nas najpierw w Internecie. To dla nas świetna wiadomość, ponieważ wiele uwagi poświęcamy właśnie komunikacji on-line.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.87.61.215
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.