PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Francuska marka modowa zadebiutuje w Galerii Warmińskiej

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lip 2014 17:11

Francuska marka modowa zadebiutuje w Galerii Warmińskiej

Znane są już kolejne cztery brandy modowe, które od 5. września dostępne będą w powstającym w Olsztynie obiekcie. Będą to: polskie marki Tatuum i Medicine oraz francuskie: Morgan i Sinequanone. Ta ostatnia otworzy swoją pierwszą lokalizację w Polsce.

REKLAMA

- Salony czterech najemców, z którymi właśnie podpisaliśmy umowy, znajdą się obok siebie na poziomie 1. Tatuum posiadać będzie 180 mkw. powierzchni, Medicine - 260 mkw., Morgan 128 mkw., Sinequanone natomiast - 60 mkw. - informuje Mariusz Kowalczyk, leasing director w spółce Libra Project.

Tatuum to polski brand odzieżowy, należący do spółki Kan. Pierwszy butik powstał przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. W ciągu 15. lat działalności, marka specjalizująca się w kolekcjach o charakterze city casual, powiększyła swoją sieć do 83. salonów na terenie Polski. Tatuum posiada swoje butki również poza granicami kraju - W Rosji, Czechach, na Litwie, Ukrainie i Węgrzech.

Salon Medicine w Galerii Warmińskiej będzie pierwszym w województwie warmińsko - mazurskim. Marka powstała w 2013 roku i wywodzi się z nieistniejącej już sieci Reporter. Jak podkreślają przedstawiciele Medicine, ich kolekcje są osadzone w miejskich trendach i są owocem współpracy młodego zespołu projektantów oraz grafików.

Do najemców Galerii Warmińskiej dołączają również dwie francuskie marki. Dla Sinequanone będzie to pierwsza lokalizacja w Polsce. Marka, obecna na modowym rynku od 40. lat. Obecnie Sinequanone posiada swoje butiki na pięciu kontynentach - od Martyniki i Maroka po Filipiny i Australię.

Kolekcje sygnowane logiem Morgan obejmują linie wieczorowe oraz ubiory codzienne. Ambasadorkami marki, która posiada 350 salonów na całym świecie, są Eva Mendes i Misha Burton.

116 675 mkw. powierzchni całkowitej, w tym 41 497 mkw. handlowej. 2 kondygnacje parkingowe z miejscem na 1200 samochodów. 2 poziomy, na których znajdzie się 170 salonów handlowo - usługowych. Tak wyglądają liczbowe statystyki Galerii Warmińskiej, obiektu realizowanego przez MGC Inwest, o wartości 100 mln euro. Mix najemców najnowocześniejszego centrum handlowo - rozrywkowego charakteryzował się będzie różnorodnością i komplementarnością. W Galerii Warmińskiej znajdą się wiodące marki modowe z kraju i świata, m.in.: Zara, H&M, Reserved, Tk Maxx, New Yorker, Massimo Dutti, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Carry, Camaieu, Orsay, Solar, Hexeline, Venezia, Unisono Aryton, Vistula, Wólczanka, Ochnik, Deni Cler, Giacomo Conti, Kubenz, Campione, Simple, Gino Rossi, Pretty One, Pierre Cardin, , Bytom, Camel Active, Lavard, Levi`s, Taranko, Bugatti, , Big Star, Diverse, Ryłko, Wojas, Kazar, Vans, Gatta, Heavy Duty, Recman, Samsonite, Jack Wolfskin, Americanos, Mustang, Oui, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Versace, Roberto Cavalii i wielu innych. Branżę jubilerską reprezentować będą takie marki jak Apart, Kruk, Yes, Jubirex, Bijou Brigitte czy Swiss

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA