PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Francuski gigant kosmetyczny w Galaxy

  • Autor: PropertyNews
  • 16 lis 2017 12:27

Francuski gigant kosmetyczny w Galaxy fot.mat.pras.

Sephora otworzyła swój salon w rozbudowanym centrum handlowo-rozrywkowym w Szczecinie. To kolejna perfumeria w najnowszym koncepcie retailowym marki.

REKLAMA

Sephora stale dąży do wzbogacania doświadczeń zakupowych i zapewnia klientom spójność we wszystkich kanałach sprzedaży, a w social mediach buduje wokół swojej marki zaangażowaną społeczność fanów tematyki beauty.

Nowy koncept obejmuje m.in. wyraźnie wyeksponowane usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub, duże ekrany LED za kasami, nowe modele mebli oraz wyróżnione strefy pielęgnacji i makijażu w ramach nowego układu, który oznacza też łatwiejszą nawigację dla klienta.

- W naszych perfumeriach klienci mogą korzystać m.in. z bezpłatnych 15-minutowych metamorfoz nie wymagających wcześniejszych zapisów oraz dłuższych lekcji makijażu w wykonaniu świetnie wyszkolonych makijażystek. Najwyższa jakość usług to element naszego konceptu. Aby ją zapewnić stworzyliśmy model ciągłego badania oczekiwań i satysfakcji klientów czyli Sephora Love Meter. 96 proc. klientów ocenia doświadczenie zakupowe w Sephora dobrze i bardzo dobrze, a my wciąż inwestujemy w poziom obsługi, innowacje i nowe rozwiązania – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Sephora stawia na omnichannel – oprócz sieci perfumerii w całej Polsce i sklepu online, udostępniła niedawno aplikację zakupową na urządzenia mobilne. Marka od kilku lat konsekwentnie buduje w social mediach społeczność skupiającą fanów piękna. 

Firma z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada ponad 90 perfumerii w największych miastach. 

Jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton, największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.