PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Askana zadowolona z wyników pierwszego półrocza

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lip 2015 11:19

Galeria Askana zadowolona z wyników pierwszego półrocza Galeria Askana

Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. może zaliczyć pierwsze półrocze 2015 r. do udanych. Dynamika liczby odwiedzających w porównaniu z pierwszym półroczem 2014 r. zwiększyła się o 6 proc. Wzrosły też obroty osiągane przez najemców.

REKLAMA

Obroty osiągane przez najemców w maju osiągnęły prawie 3 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego. W ciągu 6 miesięcy zorganizowano 42 działania marketingowe, średnio na miesiąc przypadało 7 akcji. Zainteresowanie akcjami przełożyło się na zwiększoną odwiedzalność, która miała pozytywny wpływ na sprzedaż.

Dzięki nowym i przedłużonym umowom Galeria Askana jest niemal w 100 proc. skomercjalizowana.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, Vice President Caelum Real Estate Asset Management (CREAM) - Sukces pierwszego półrocza to zasługa doskonale dobranego tenat-mixu, w tym również nowych salonów, które urozmaiciły i wzbogaciły jej ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Ryłko
i C Club. Powierzchnia sklepów grupy LPP wzrosła do 1.600 mkw. obejmując nowy, powiększony o 30 proc. salon Reserved, a także salony Mohito i SinSay.  W maju z kolei na powierzchni ponad 500 mkw. został otwarty najnowszy salon Media Expert. Niezwykle istotnym w kontekście zapewnienia wysokiego poziomu rozrywki dla Gorzowa i regionu, jest fakt przedłużenia umowy z Kinem Helios na kolejne 10 lat. Wkrótce, na powierzchni 300 mkw. zostanie wprowadzony nowy koncept Księgarni Matras, która zmieni docelową swoją lokalizację. Wyraźnie zauważalny trend pozytywnych zmian i osiągane dotychczas wyniki sprawiają, że Galeria Askana to doskonale funkcjonujący obiekt z dobrymi perspektywami na przyszłość.

Sukces pierwszego półrocza to również udane akcje marketingowe, które przełożyły się na wyniki galerii. - Początek roku to szereg działań różnego typu i skierowanych do różnych grup odbiorców. Nie zabrakło atrakcji dla dzieci, akcji prospołecznych a także nowatorskich działań zorganizowanych we współpracy z lokalnymi organizacjami, w tym m.in. podczas akcji „Zwierzaki w Galerii Askana”, która pokazała że Galeria Askana to miejsce otwarte z nietuzinkowymi pomysłami, które wyróżniają ją na tle konkurencji. To właśnie w Askanie uruchomiono pierwszy w Gorzowie strzeżony, bezpłatny parking rowerowy. Właściwy dobór narzędzi, w tym również nowoczesnych form komunikacji, sprawił że znacznie wzrósł poziom interakcji z fanami na Facebooku, który poza funkcją informacyjną stał się platformą wymiany opinii i efektywnym narzędziem dotarcia do klientów. Tylko w tygodniowym konkursie dla fanów udział wzięło ponad 11 tys. osób a sam profil facebookowy Askany kilkukrotnie pojawiał się na czołowym miejscach rankingu przygotowanego przez firmę Sotrender, badającą aktywność polskich profili na Facebooku - mówi Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana.

W pierwszej połowie roku zarządca Galerii rozpoczął proces rewitalizacji obiektu, w tym odnowienia i odświeżenia powierzchni wspólnych. W Galerii pojawiły się również nowe przestrzenne grafiki.

Galeria Askana ma 55 000 mkw. powierzchni całkowitej, prawie 19 000 mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów. C&A, Promod, Solar, Simple, Mohito, restauracja Sphinx, multiplex Helios z 5 salami na 1200 osób - to tylko niektóre z marek znajdujących się w Galerii Askana. Zarządcą Galerii Askana jest CREAM.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • alojz 2015-07-21 07:56:39
    hehe dokładnie, Lisowska tak nabiła, najlepsze jest to ze to polska firma, czyli jednak da się u nas zrobić biznes.
  • tural 2015-07-16 09:13:11
    dokładnie, a za tym sukcesem stoi oczywiście reklama Media Expert i promocje które mmają ostatnimi czasy wypasione. Skuter kupiłem - i to cąłkiem niezły - za 2000 zł eee :D
  • dany 2015-07-14 16:31:54
    no to pewnie Media Expert zrobił więksość utargu, sądząc po tych promocjach na rowery i kasie na zakupy ze świadectwa.

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA