PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Askana zadowolona z wyników pierwszego półrocza

  • Autor: propertynews.pl
  • 14 lip 2015 11:19

Galeria Askana zadowolona z wyników pierwszego półrocza Galeria Askana

Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. może zaliczyć pierwsze półrocze 2015 r. do udanych. Dynamika liczby odwiedzających w porównaniu z pierwszym półroczem 2014 r. zwiększyła się o 6 proc. Wzrosły też obroty osiągane przez najemców.

REKLAMA

Obroty osiągane przez najemców w maju osiągnęły prawie 3 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego. W ciągu 6 miesięcy zorganizowano 42 działania marketingowe, średnio na miesiąc przypadało 7 akcji. Zainteresowanie akcjami przełożyło się na zwiększoną odwiedzalność, która miała pozytywny wpływ na sprzedaż.

Dzięki nowym i przedłużonym umowom Galeria Askana jest niemal w 100 proc. skomercjalizowana.
Jak podkreśla Grzegorz Mroczek, Vice President Caelum Real Estate Asset Management (CREAM) - Sukces pierwszego półrocza to zasługa doskonale dobranego tenat-mixu, w tym również nowych salonów, które urozmaiciły i wzbogaciły jej ofertę. Do grona najemców dołączyły salony Ryłko
i C Club. Powierzchnia sklepów grupy LPP wzrosła do 1.600 mkw. obejmując nowy, powiększony o 30 proc. salon Reserved, a także salony Mohito i SinSay.  W maju z kolei na powierzchni ponad 500 mkw. został otwarty najnowszy salon Media Expert. Niezwykle istotnym w kontekście zapewnienia wysokiego poziomu rozrywki dla Gorzowa i regionu, jest fakt przedłużenia umowy z Kinem Helios na kolejne 10 lat. Wkrótce, na powierzchni 300 mkw. zostanie wprowadzony nowy koncept Księgarni Matras, która zmieni docelową swoją lokalizację. Wyraźnie zauważalny trend pozytywnych zmian i osiągane dotychczas wyniki sprawiają, że Galeria Askana to doskonale funkcjonujący obiekt z dobrymi perspektywami na przyszłość.

Sukces pierwszego półrocza to również udane akcje marketingowe, które przełożyły się na wyniki galerii. - Początek roku to szereg działań różnego typu i skierowanych do różnych grup odbiorców. Nie zabrakło atrakcji dla dzieci, akcji prospołecznych a także nowatorskich działań zorganizowanych we współpracy z lokalnymi organizacjami, w tym m.in. podczas akcji „Zwierzaki w Galerii Askana”, która pokazała że Galeria Askana to miejsce otwarte z nietuzinkowymi pomysłami, które wyróżniają ją na tle konkurencji. To właśnie w Askanie uruchomiono pierwszy w Gorzowie strzeżony, bezpłatny parking rowerowy. Właściwy dobór narzędzi, w tym również nowoczesnych form komunikacji, sprawił że znacznie wzrósł poziom interakcji z fanami na Facebooku, który poza funkcją informacyjną stał się platformą wymiany opinii i efektywnym narzędziem dotarcia do klientów. Tylko w tygodniowym konkursie dla fanów udział wzięło ponad 11 tys. osób a sam profil facebookowy Askany kilkukrotnie pojawiał się na czołowym miejscach rankingu przygotowanego przez firmę Sotrender, badającą aktywność polskich profili na Facebooku - mówi Anna Sip, manager marketingu Galerii Askana.

W pierwszej połowie roku zarządca Galerii rozpoczął proces rewitalizacji obiektu, w tym odnowienia i odświeżenia powierzchni wspólnych. W Galerii pojawiły się również nowe przestrzenne grafiki.

Galeria Askana ma 55 000 mkw. powierzchni całkowitej, prawie 19 000 mkw. GLA, na której znajduje się: 114 butików, 10 kawiarni, restauracji i barów. C&A, Promod, Solar, Simple, Mohito, restauracja Sphinx, multiplex Helios z 5 salami na 1200 osób - to tylko niektóre z marek znajdujących się w Galerii Askana. Zarządcą Galerii Askana jest CREAM.

 

  • alojz 2015-07-21 07:56:39
    hehe dokładnie, Lisowska tak nabiła, najlepsze jest to ze to polska firma, czyli jednak da się u nas zrobić biznes.
  • tural 2015-07-16 09:13:11
    dokładnie, a za tym sukcesem stoi oczywiście reklama Media Expert i promocje które mmają ostatnimi czasy wypasione. Skuter kupiłem - i to cąłkiem niezły - za 2000 zł eee :D
  • dany 2015-07-14 16:31:54
    no to pewnie Media Expert zrobił więksość utargu, sądząc po tych promocjach na rowery i kasie na zakupy ze świadectwa.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA