PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Bronowice powiększyła ofertę usług

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 cze 2017 10:39

Galeria Bronowice powiększyła ofertę usług Galeria Bronowice

Galerii Bronowice stawia na komfort robienia zakupów w obiekcie. Możliwość wynajęcia samochodu na minuty, karta podarunkowa, drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, nowa aplikacja zakupowa i kolejne atrakcje dla najmłodszych - w ostatnim czasie krakowska Galeria znacznie powiększyła ofertę usług, zarówno tych związanych z zakupami, jak i spędzaniem wolnego czasu.

REKLAMA

Na parkingu Galerii Bronowice, na poziomie +2, pojawiły się specjalnie wydzielone miejsca parkingowe dla Traficar – samochodów w usłudze carsharingu, wypożyczanych na minuty. Galeria Bronowice jest pierwszym krakowskim centrum handlowym, które zdecydowało się na taką usługę. Samochód można wypożyczyć codziennie w godzinach funkcjonowania Centrum. Wystarczy pobrać odpowiednią aplikację, dopełnić formalności i komfortowo, samochodem, dojechać w dowolnie wybrane miejsce w mieście.

Kolejna nowość w ofercie to drugi Punkt Obsługi Mieszkańców, zlokalizowany na poziomie +1, o powierzchni 117 mkw. Przy okazji zakupów można tu załatwić ważne urzędowe sprawy, takie jak prawo jazdy i dowód rejestracyjny czy rejestracja i prowadzenie działalności gospodarczej.

- Ponad dwa lata temu w Galerii Bronowice został otwarty – pierwszy taki w centrum handlowym – Punkt Obsługi Mieszkańców. Usytuowany na 1 piętrze, tuż przy wejściu z parkingu, okazał się tak popularny, że zdecydowaliśmy się na przekazanie Urzędowi Miasta kolejnej lokalizacji, na tym samym piętrze, przy innym wejściu z parkingu. Decyzja sprzed dwóch lat, w ogóle o powstaniu takiego punktu, mogła niektórym wydawać się dyskusyjna, ale okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Zadowolenie klientów, bardzo wysoki footfall w lokalu pokazały, że warto słuchać klientów i wykraczać poza utarte schematy – mówi Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Kolejne, podjęte niedawno działania Galerii Bronowice, także mające na celu poprawę jakości i komfortu zakupów, to zamontowanie stacji ładowania telefonów komórkowych, stworzenie dedykowanej aplikacji zakupowej oraz karta podarunkowa - dodatkowe udogodnienie dla klientów, dzięki któremu zakupy mogą być wygodniejsze, a przygotowywanie prezentów na święta czy inne okazje – zdecydowanie łatwiejsze. To również kolejny krok ku poszerzeniu i dostosowaniu oferty do potrzeb i oczekiwań klientów.

Galeria Bronowice nie zapomina również o najmłodszych – wiosną, na poziomie +1, przygotowany został Kącik Filmowy – specjalne bezpłatne miejsce, gdzie maluchy, czekając na rodziców robiących zakupy, mogą obejrzeć bajki.

- Czasy, gdy centrum handlowe spełniało funkcję miejsca tylko na zakupy, już dawno odeszły do przysłowiowego lamusa. Trzeba nie tylko słuchać klientów, ale i wychodzić im naprzeciw, proponować coś nowego, zaskakiwać. Cały czas staramy się myśleć o tym, jak jeszcze możemy poprawić komfort pobytu w Galerii Bronowice. Cieszę się, że często, jako pierwszym w mieście czy w regionie, udaje się nam wprowadzać innowacyjne rozwiązania, które cieszą naszych klientów – podsumowuje Aleksandra Rzońca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA