PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Bronowice przysłowiowo zachęca do zakupów

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 wrz 2017 14:08

Galeria Bronowice przysłowiowo zachęca do zakupów Kreatywna kampania Galerii Bronowice (mat.pras.)

"Apetyt rośnie w miarę mierzenia" - między innymi takim hasłem Galeria Bronowice promuje jesienno-zimową kolekcję oraz nową linię kreatywną 2017. Na krakowskich nośnikach outdoorowych zawisły charakterystyczne dla centrum handlowego key visuale z parafrazami znanych przysłów i powiedzeń.

REKLAMA

Zmienione słowa zostały dobrane tak, aby pasowały do „oryginału”, jednocześnie odwołując się, z
przymrużeniem oka, do mody. Wszystkie kreacje wyróżnia spójny layout z charakterystycznym dla Galerii Bronowice elementem architektonicznym budynku i brand claimem „Miejsce na Twój Czas”.

- Powszechnie znane powiedzenia zostały zmienione tak, aby nawiązywały do charakteru Galerii Bronowice, a dzięki zabawnemu brzmieniu zapadały w pamięć na dłużej. Coraz więcej osób zwraca uwagę na spójny wizerunek naszego centrum, w tym przypadku na każdym layoucie pojawił się nasz znak rozpoznawalny, charakterystyczny element budynku – kolorowy kameleon – mówi Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice.

Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okolice. Kreacje outdoorowe – billboardy usytuowane są w najbardziej ruchliwych punktach miasta, a także na wewnętrznych nośnikach w Galerii.

Rok 2017 został poświęcony na zmianę wizerunku Galerii Bronowice, a nową linię kreatywną można podziwiać od początku roku. Na billboardach, różniących się w zależności od organizowanego wydarzenia, sezonu czy akcji, pojawiły się między innymi hasła: „Co ma wisieć, kupię żonie”, „Jedna sukienka wiosny nie czyni”, „Do trzech razy sztuka”.

Autorem kampanii jest Artefact - Studio Reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Galerii Bronowice. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA