PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Dominikańska gotowa na przyjęcie nowej marki

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sie 2017 15:12

Galeria Dominikańska gotowa na przyjęcie nowej marki

W Galerii Dominikańskiej, jednym z kluczowych obiektów w portfolio Grupy Atrium, pojawi się nowa marka gastronomiczna, dotychczas w Polsce nieobecna. Już 1 września we wrocławskim centrum zadebiutuje szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi – Max Premium Burgers. Nowo otwarty punkt będzie nie tylko pierwszym lokalem tej marki w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

W ostatnim czasie Galeria Dominikańska przechodzi zmiany, których celem jest wzmocnienie oferty zakupowej i usługowej centrum, dostosowanej do oczekiwań wymagających klientów. Tylko niedawno do grona najemców dołączyły takie marki, jak Martes Sport, Swarovski, sklep dla miłośników etnicznego wzornictwa Folkstar oraz salon optyczny Viu Viu Optica. Goście wrocławskiego centrum mogą już też korzystać z oferty nowych punktów gastronomicznych: Stacji Soki oraz otwartej w miniony weekend kawiarni Green Caffe Nero. To 52. lokal tej sieci w kraju, a jednocześnie pierwszy poza Warszawą i Krakowem.

1 września ofertę Galerii Dominikańskiej wzmocni natomiast Max Premium Burgers – najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery.

- Restauracja Max Premium Burgers w Galerii Dominikańskiej to pierwszy lokal firmy we Wrocławiu, w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Debiut tej kultowej w Szwecji marki
w naszym centrum dowodzi jego niezmiennej od lat, silnej pozycji wśród obiektów handlowych w całym kraju. Jednym z naszych celów jest stały rozwój i tworzenie oryginalnego tenant mixu, a co za tym idzie – systematyczne wprowadzanie nowych marek, także w przestrzeni okołozakupowej. Nawiązanie współpracy z Max Premium Burgers idealnie wpisuje się w tę strategię. Jesteśmy przekonani, że odwiedzający  Galerię Dominikańską  docenią niepowtarzalny smak burgerów, które sami Szwedzi uznają za najsmaczniejsze – mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.

Rozpoczęcie działalności przez Max Premium Burgers we Wrocławiu, właśnie w Galerii Dominikańskiej, to przemyślana decyzja szwedzkiej sieci, planującej dynamiczną ekspansję
w naszym kraju.

- Wybór Wrocławia jako miasta, w którym otworzymy pierwszy lokal Max Premium Burgers
w Polsce, nie był przypadkowy. Wrocław jest mekką turystów i studentów, a w 2016 roku stał się także europejską stolicą kultury. Ponadto udało nam się znaleźć doskonałą lokalizację w Galerii Dominikańskiej, która jest w samym sercu miasta i idealnie odzwierciedla otwartość oraz nowoczesność marki Max Premium Burgers – powiedział Richard Bergfors, CEO Max Premium Burgers.

Szwedzka restauracja zlokalizowana jest przy wejściu głównym do Galerii Dominikańskiej, gdzie zajmie powierzchnię 370 mkw. W lokalu znajdą się 102 miejsca siedzące. Wnętrze, zaprojektowane przez słynnych szwedzkich architektów Wingårds, cechuje się przede wszystkim połączeniem skandynawskiego minimalizmu oraz funkcjonalności. Wrocławski Max został zaadaptowany przez firmę MyBigBox. Projektanci skupili się na charakterystycznych dla szwedzkich architektów Wingårds detalach, zachowując indywidualny skandynawski design projektu. Goście będą mogli zamawiać posiłki zarówno przy ladzie, jak i poprzez interaktywne kasy ekspresowe. Ponadto przy stolikach zostały zainstalowane gniazdka elektryczne, które umożliwią naładowanie telefonu lub laptopa w trakcie posiłku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA