PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria handlowa jak biuro. Co-working zdobywa nową przestrzeń

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 sie 2016 12:18

Galeria handlowa jak biuro. Co-working zdobywa nową przestrzeń domki co-workingowe

Rosnące potrzeby klientów w zakresie miejsc do pracy i spotkań biznesowych na terenie centrum handlowego sprawiły, że na terenie Alei Bielany powstało nowe miejsce do pracy – domki co-workingowe.

REKLAMA

To kolejna, po strefie co-workingowej, przestrzeń do pracy w centrum. Z zewnątrz uwagę przykuwa oryginalny design domków. Drewniane panele idealnie komponują się z nowoczesnym wnętrzem centrum w stylu skandynawskim. W domkach znajdują się kanapy, stół oraz odpowiednio dostosowane do pracy oświetlenie. Dodatkowo, każdy ma możliwość podłączenia się do bezpłatnego WI-FI. W domku można pracować indywidualnie lub organizować spotkania w kameralnych grupach. Dodatkowym atutem jest usytuowanie obiektów z dala od głośnych miejsc. Dzięki temu każdy użytkownik może w pełni skupić się na swojej pracy. Klienci, którzy wolą tradycyjną przestrzeń biurową nadal mogą skorzystać ze strefy co-workingowej na pierwszym piętrze, wyposażonej w tradycyjne boxy, oddzielone ściankami akustycznymi.

Inicjatywa ta ma na celu stworzenie klientom Alei Bielany komfortowych warunków do spędzania czasu - nie tylko wolnego. - Projekty IKEA Centres realizowane są zgodnie z  ideą meeting places, czyli miejsc w których ludzie spotykają się nie tylko w celach zakupowych. Jesteśmy nowoczesnym miejscem, które wykracza poza stricte zakupowy schemat. Zaspakajamy różne potrzeby naszych klientów przez zapewnienie im miejsc rozrywki, przeznaczonych do pracy czy odpoczynku, ale też do kontaktu ze sztuką czy aktywności fizycznej. Takich właśnie funkcjonalności  konsumenci oczekują obecnie od centrum handlowego. Dzięki rozbudowie w  2015 roku mogliśmy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Aleja Bielany to nie tylko miejsce do którego przyjeżdża się na zakupy, to także punt spotkań i przestrzeń do spędzania czasu – wyjaśnia Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.

- Domki co-workingowe, to tylko część naszej oferty realizującej ideę „meeting places”. W Alei klienci korzystają już ze strefy co-workingowej, strefy chillout, czy Alei Juniora – jedynego bezpłatnego placu zabaw we wrocławskich centrach handlowych. Wśród naszej szerokiej oferty zachęcającej do spędzania wolnego czasu znajduje się również Loopy’s Word, kino Helios, klub Fitness Academy, Galeria Otwarta oraz kilka miejsc unikatowych dla wrocławskich centrów handlowych jak wewnętrzna, wydzielona palarnia i punkt zbiórki odzieży Polskiego Czerwonego Krzyża – mówi Jacek Kaczmarski, marketing manager Alei Bielany.

  • 1
  • 2


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA