PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria handlowa... jak miasto

  • Autor: propertynews.pl
  • 08 maj 2015 10:12

Galeria handlowa... jak miasto Yoram Reshef, dyrektor generalny centrum handlowego Blue City

Oferta handlowa, jaką dysponują dziś centra handlowe coraz bardziej się do siebie upodabnia. Sukces jednego brandu gwarantuje, że pojawi się on w kolejnych galeriach. W efekcie dochodzimy do sytuacji, kiedy prawdziwym wyróżnikiem galerii handlowej staje się to, co ma do zaoferowania poza swoją podstawową funkcją, jaką jest handel. O innym sposobie postrzegania galerii handlowych - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny centrum handlowego Blue City.

REKLAMA

Na polskim rynku potrzebę  zbudowania alternatywnej oferty pozahandlowej jako jedno z pierwszych centrów zauważyło warszawskie Blue City. - Kupując przeszło 10 lat temu wielki budynek galerii, zrozumieliśmy, że wielkie sieci będą wszędzie. Wtedy przyszły pierwsze pomysły, aby na terenie obiektu realizować ciekawe wydarzenia - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny centrum handlowego Blue City.

Jednym z pierwszych była wystawa „The Human Body”, wzbudzająca duże kontrowersje, jak i zainteresowanie. W sumie obejrzało ją ok. 75 tys. osób. Jednak, jak wspomina Yoram Reshef, spodziewanego efektu zwiększenia zainteresowania handlem nie było.

- Zrozumieliśmy, że musimy podejść do naszego obiektu inaczej, pomyśleć o nim nie jak o galerii handlowej, ale jak o mieście, spełniającym różne funkcje i  zaoferować klientom nie tyle pojedyncze wydarzenie, co całą kompleksową ofertę. Zadbać o to, by chcieli tu spędzać czas z całą rodziną, stąd też silnie rozbudowaliśmy ofertę dla dzieci - tłumaczy. 

W Blue City otwarto więc: Inca Play - plac zabaw, a jednocześnie miejsce organizacji imprez okolicznościowych. Miesięcznie odbywa się tam ich niemal 200. Działa tu też szkoła tańca Egurrola Dance Kids, do której uczęszcza ok. 1500 dzieci, Kraina Futbolu czy centrum kartingowe.

Co weekend do Blue City klientów przyciągają też różne imprezy, jak cykliczny jarmark produktów regionalnych i rękodzieła oraz targi mody. Do tego koncerty. W październiku 2014 r. W październiku 2014 r. weekend imprez, odbywających się pod hasłem Kabaretowa Noc Zakupów (z udziałem Kabaretu Skeczów Męczących, Marcina Dańca, Katarzyny Piaseckiej, Dawida Kwiatkowskiego i Teatru Buffo) zgromadził w ciągu jednego weekendu blisko 100 tys. osób.

Jak mówi Yoram Reshef, taka strategia sprawdziła się w 100 procentach. Wszystko to przekłada się na popularność galerii, a co za tym idzie wyniki sprzedaży.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA