PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska idzie po rekord

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 18 cze 2018 12:30

Galeria Jurajska idzie po rekord

Blisko 7 milionów klientów odwiedziło w 2017 roku Galerię Jurajską. Także pierwsze półrocze pokazuje, że w 2018 roku obiekt idzie po kolejny rekord wskaźnika footfall. 

 

REKLAMA

Blisko 7 milionów klientów i bardzo dobre otwarcie 2018 roku, rosnące obroty i prawie 100 proc. wynajętej powierzchni  - to tylko niektóre z wyników, jakie zostaną już we wtorek zaprezentowane najemcom Galerii Jurajskiej podczas specjalnego corocznego spotkania dla partnerów biznesowych.

 Galeria Jurajska spotka się ze swoimi blisko 200 najemcami. Wszystko po to, aby podsumować miniony rok i zapowiedzieć kolejne zmiany, jakie czekają to największe w Częstochowie centrum handlowe.

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu miesięcy aż 21 najemców galerii zdecydowało się na powiększenie swoich lokali  i rozpoczęcie działalności na zdecydowanie większej powierzchni. Taką decyzje biznesową w ostatnich tygodniach podjęli m.in. Diverse, Ernest Rust, Tous, 4F czy Deichmann. Przybywa także nowych najemców m.in. restauracji (Mihiderka, Bon Apetito, Strefa Sushi), a także marek odzieżowych.

 Zmienia się także sama galeria. W 2017 centrum handlowe roku zrealizowało aż 10 inwestycji. Także I połowa 2018 roku obfituje w kolejne. Na początku czerwca oddano do użytku mający 8,5 tys. m kw. miejski ogród łączący zakupy z wypoczynkiem, jaki powstał na bulwarach Warty. Na ukończeniu jest także modernizacja wejścia głównego.

 - Galeria Jurajska się zmienia i to w wielu wymiarach. Z jednej strony wciąż zyskujemy nowych klientów, a obecni już są naszymi stałymi gośćmi. Z drugiej strony  tenant-mix jest coraz ciekawszy, bezkonkurencyjny w tej części woj. śląskiego.  Sama galeria stała się miejscem udanych zakupów, ale także miejscem spotkań dla częstochowian i przejezdnych, co jest zasługą m.in. ostatnich inwestycji i bardzo dobrej oferty – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ale do centrum handlowego przyciągnęło także kilkanaście akcji marketingowych, jakie zorganizowano w ciągu ostatniego roku. – Klienci polubili nasze wydarzenia, wiedzą, że w Jurajskiej zawsze dzieje się coś ciekawego, wartego uwagi lub polecenia. W swoich działaniach mocno koncentrujemy się na rozrywce, nie zapominamy jednak o społecznym wymiarze naszych akcji, edukacji, zwłaszcza najmłodszych, a także o oryginalności. Uciekamy od schematów i powielania formatów – mówi Violetta Dziubin-Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.