PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Galeria Jurajska jak magazyn modowy

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 sty 2017 10:59

Galeria Jurajska jak magazyn modowy fot. Galeria jurajska

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będzie promować się w 2017 roku hasłem "Zoom na atrakcje". W sumie przygotowano aż 18 odsłon nowej linii kreatywnej. - Jurajska jest jak dobry magazyn mody, pełen ciekawych treści, taka też musiała być nasza linia kreatywna i jej poszczególne kampanie - mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

REKLAMA

Ciasny kadr, duże, niemal magazynowe zbliżenia i hasła zaczynające się od słowa "Zoom". Tak w 2017 roku będzie promowała się Galeria Jurajska z Częstochowy. To już czwarta linia kreatywna, jaką galeria realizuje wspólnie z krakowską agencją madeinbrain studio.

Najnowszy projekt ma zwracać uwagę klientów na atrakcje i zalety tej największej galerii w Częstochowie, ma także wskazywać i doświetlać trendy m.in. w modzie. W kolejnych odsłonach linii kreatywnej wykorzystane zostaną ciasne kadry, przedstawiające modelki w dużym zbliżeniu, tak aby możliwe było nawiązanie kontaktu wzrokowego z postacią z plakatu.

Poszczególne grafiki linii nawiązywać będą natomiast do logotypu galerii, którego centralnym punktem jest kwadrat. Znak ten został przez grafików przekształcony w kolorowy kadr, który przycina zdjęcie do formatu znanego m.in. z najlepszych okładek magazynów mody.

- Inspiracją do linii kreatywnej stała się fotografia beauty i jej techniczne aspekty. Przez cały rok będziemy bawić się tym kadrem. W ten sposób przybliżymy klientom tylko to, co naszym zdaniem najciekawsze w naszym centrum handlowym, ale także w trendach na 2017 rok - mówi Violetta Dziubin, marketing manager Galerii Jurajskiej.

- Będziemy "zoomować" m.in. na aktualne trendy, wydarzenia ważne dla społeczności lokalnej, wartościowe akcje charytatywne i prozdrowotne, rozwojowe imprezy sportowe i edukacyjne. Przyjrzymy się także nowym kolekcjom, trendom w modzie, zjawiskom w świecie beauty, ciekawym postaciom ze świata showbiznesu. Chcemy w ten sposób doświetlić to, co aktualnie jest "na językach", warte uwagi i godne polecenia naszym klientom - dodaje.

Najnowsza linia kreatywna ma w zamyśle także podkreślić zmieniający się charakter częstochowskiej galerii. Obecnie oferta centrum koncentruje się w dużej mierze na modzie, zdrowiu i urodzie.

- Jurajska jest jak dobry magazyn mody, pełen ciekawych treści, taka też musiała być nasza linia kreatywna i jej poszczególne kampanie. Kolejne jej odsłony są jak okładki kolejnych odsłon magazynu. I tak jak magazyn kusimy hasłami oraz dobrym zbliżeniem na modelkę, a co najważniejsze na content, w naszym przypadku jest nim np. wydarzenie kulturalne - mówi Violetta Dziubin.

Kampanie Jurajskiej na 2017 rok obejmą outdoor, prasę, radio, internet (w tym social media) oraz indoor na terenie galerii handlowej. Wsparte będą także przez działania PR realizowane przez agencję Guarana Public Relations. Za działania marketingowe i zakup mediów odpowiadać będzie natomiast dział marketingu Jurajskiej, kierowany przez Violettę Dziubin.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.